Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen en vindsurftidning!
-
Äntligen en vindsurftidning!
Publicerad av anonym-anvandare på 28 februari, 2002 vid 21:53Nr.1 av den svenska nya tidningen Vindsurfing finns nu ute!
Kom förbi SBFs monter (C16:28) på Båtmässsan i Stockholm om du vill ha ett ex. Så kan du sitta och njuta av läsningen medans du tittar på de allra senaste brädorna i montern!
Vill du prenumerera eller få något publicerat i kommande nummer, skicka ett mail till info@bradseglarforbundet.comVi ses där!
/Hanna- Chefredaktör Vindsurfing
eriksson svarade 22 år, 10 månader sedan 8 Medlemmar · 21 Svar -
21 Svar
-
Är det den jag kommer att få i brevlådan om jag är sbf medlem?
Och isåfall när kommer den? -
hmm så det blev en tidning …. och nu vet man vad hanna pysslat med…. den anonyme som skrev det där inlägget om surftidning borde få en komplett surfutrustning tycker jag .. *ler*
-
Det går att komma åt tidningen på följande sätt:
1. Bli medlem i SBF- kostar 200 kr- men du får allt från olycksfallsförsäkring till eget segelnummer och en extra cool present i brevlådan.
2. Tjata på din klubb att köpa in den till sina medlemar- be dem kontakta info@bradseglarforbundet.com
3. Köp den i din surfbutik- har de den inte- fråga efter den och tjata lite så kan de säkert ta in den.
4. Beställ tidningen via info@bradseglarforbundet.com för lösnummerpris 30kr +porto 20kr= 50kr -direkt hem i din brevlåda./Hanna
-
Det går nu att beställa tidningen som lösnummer genom att sätta in 50 kr på postigiro 617 36 99-7 vilket motsvarar pris för tidning och porto. Skriv namn, adress, telnr och antal ex på insättningskortet så skickar vi tidningen till dig.
-
Så släpade jag mig till sist iväg till mässan, och blev faktiskt positivt överraskad, det fanns trots allt en del surfing. Och tidningen var en höjdare, Masses beskrivning av teoretisk windsurfing var på pricken, jag har också massor av tyska tidningar från ca 85-92 liggande hemma, och kan beskriva loopar och alla möjliga andra tricks i detalj, men sätter ungefär hälften av mina gippar . Härligt att se att man inte är ensam om detta…
-
Får man tidningen om man betalade (pro) i maj förra året, dvs gäller medlemskapet ett helt år eller årsvis?
-
ja, nu när det börjat dyka upp fler och fler små “specialforum” här (vilket jag iofs är emot, gillar en stor fet familjekonf för alla som är så aktiv som möjligt) så kan väl vi köra igång ett för “teoretiska vindsurfare”… Typ du och jag i alla fall!
Ah, nu skall jag fundera på hur jag kommer ur mina dubbla pushloops med fullplaning. I teorin.
Surfa På!
-
Ensam med lektyr på toa sitter jag i våren och bara njuter.
Skönt !!! med lite svensk vindsurfingporr igen. -
Johan!!
Gäst8 mars, 2002 vid 09:24Ville bara tacka för en suverän tidning, riktigt mycket läsvärt och det är så jävla skönt att ha en papperstidning (helt annan känsla en internet).
Kunde dock vara lite mer osäriösa intervjuer, serier m.m. i bästa surfsportsanda. Det är alltid kul.Som sagt… TACK! TACK!! och KÄMPA PÅ!!
//Johan
-
Byter amne totalt, men vad innebar “modifierad F2 Xantos”? Rejalt kastfall eller nagon cool hemmakonstruerad extremfotstropp?
For er som inte forstar vad jag menar rekommenderas en titt pa watertouch’s profil!
Logga in för att svara.