Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÄNTLiGEN FiCK MAN SURFA!!!!!!

• ÄNTLiGEN FiCK MAN SURFA!!!!!!

Publicerad av JOHN_J_RAMBO på 21 oktober, 2003 vid 17:08

Det var riktigt nice idag, solsken o fetplaning!!!
    vinden låg nog mellan 9-15m/s..för i vissa byar var det snuskigt drag i 6.0:an.
    Surfade i Silvik,NordOst…OstNordOst.

i o med att jag inte hittade mitt vinter sett iår, med Biltemas handskar o min goa huva, fick jag inhandla en ny idag.. fick även pröva farsans/ett par gammla Neopren handskar från 62 som jag aldrig i livet hade kunnat få för mig att testa innan..kanske som sista utväg,som det blev idag..
    Men fan va goa dem var,o varma, helt gubbfeta glowes helt enkelt!..All respekt till dem grin.gif

Slänger in en bild eller 2.

styret svarade 21 år sedan 7 Medlemmar · 27 Svar
  • 27 Svar
  • JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 17:09

colleman påväg ut..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 17:10

MR.RAMBO is PLANiNG..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 17:11

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 17:12

påväg up..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 17:13

o Finally mina feta gloves cool.gif

• hank_the_tank

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 17:15

Schyssta bilder!!!
    Men var det inte snorkallt å byta om?? crazy.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 17:23

Hemligheten e ju mina vantar..dem gjorde dagen!
    Min polare Colle, klagade en del på sina nyinköpta PROLiMITS med separat pekfinger..skithandsakar..har oxå ett par sådana,men dem blåa handskarna slår alla jag haft..Biltemas kommer på plats NR.2..höhö.

Det enda som var, e la kanske fötterna som kändes en aning stela, typ när man skulle jippa ett par gånger var det som o knäcka loss istappar från ett berg..inte riktigt så kanske, men det kändes stelt..aningen skyligt..specillet när man skulle byta om..då kändes skylan av rejält.

Men jag hade oxå en 3/2 våtdräkt under torrisen..men torrisen har ett o annat skotthål i sig oxå..
    Men änsålänge har jag inte gett upp surfen för iår! cool.gif

• hank_the_tank

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 17:35

Hehe…du är hård du!! wink.gif

Tänkte göra nåt försök att få lite surfat till helgen eller nästa vecka. grin.gif Ser ut att bli lite varmare då och vindprognoserna ser lovande ut även om dom knappast brukar vara tillförlitliga så här långt i förväg!!

• anonym-anvandare

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 17:58

De där Biltemahandskarna, vad är de för ena? Tum el fingervantar? Öppen handflata? Var kan man få tag på dem om biltema inte finns i närheten?

• Knatte

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 18:44

Var någonstans surfade ni?? Var det på Öckerö?

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    21 oktober, 2003 vid 18:49

fasen..glömde skriva det!
    Platsen blev Silvik.
    Blåste NordOst…OstNordOst..
    Helt klockrent en bit ut, men man e sugen på att spränga en o annan ö.

• colle_screamer

Medlem
    21 oktober, 2003 vid 19:31

Ja efter som du drog upp mina hanskar kan ju jag fortsätta.
    Va e det för jävla skämt grejer man betalar för. Köpte som sagt ett par Pro limit tum-vantar med öppen handflata i dag för att kunna få lite härlig surf nu på höstkanten men vafan hann ju knappt köra en enda repa innan fingrarna var blåa. Hade ju vart lika kallt om jag lämmnat dem på land. Känns som om vindsurfing börjar bli en rätt stor sport nu så: FÖR I HELVETE KAN INTE NÅN TILLVERKA ETT PAR ORDENTLIGA HANSKAR SOM FUNKAR ATT KÖRA MED.

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 07:33

Instämmer… GUL verkar ha bra handskar men det finns ju ingen argentur i sverige längre.

• endy

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 08:27

GUL finns att köpa hos http://www.halmstadkiteboarding.com

• colle_screamer

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 08:46

vilka är bäst: Preshaped eller Mesh

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÄNTLiGEN FiCK MAN SURFA!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.