Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÄNTLiGEN FiCK MAN SURFA!!!!!!

• oscar

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 08:55

Sätt på dig ett par diskhandskar under vantarna så får du se att det blir bättre. Öppen handflata är det enda jag testat som funkar bra. DOCK med diskhandskar under…..

• colle_screamer

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 09:35

jag hade diskhanskar under och det blev inte ett dugg bättre.
    min fråga kvarstår dock. vilka av Gul varianterna funkar bäst.

• endy

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 09:39

Jag vet inte, har aldrig provat dem, jag har np’s öppna tumvante och fryser aldrig, med det är jag de
    Ring och fråga dem om de har provat..

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    22 oktober, 2003 vid 09:42

HELLO.MR ANDREAS!

Undrar vart surfbilderna tagit vägen på din hemsida!!!!?
    Eller när kommer dem upp?

vart lite sugen sen ja va inne o kolla sist, o c lite action från din sida wink.gif

• endy

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 09:47

Ja du, ett avsomnat projekt kanske, jag ska omorganiersa dem lite och försöka få upp lite snart.
    Kul att det uppskattas! kanske gör något litet ikväll tongue.gif

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    22 oktober, 2003 vid 09:49

Allt som har med surf uppskattas stort!
    Tar en titt snart igen då..höhö.

• jeppo_f

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 10:44

Var bommen öppen nu, eller lyfte ni bort stenen som gör att man inte kan köra in med bil? Iofs är väl inte din bil tyngre än att man kan lyfta över den, men det är ju värre för oss andra…

/jeppo

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    22 oktober, 2003 vid 11:07

ingen aning vatt u talking about,sten?

• jeppo_f

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 11:26

Ja, jag antar att ni körde dit via busshållplatsen. Där finns det två vägar ner till stranden: En väg som brukar vara spärrad med en bom, och en smal passage på andra sidan busskuren mellan en bänk och en stor sten, typ.
    Om man siktar noga får man igenom en bil där. I somras hade nån planterat ännu en stor sten där som man var tvungen att baxa bort för att få igenom bilen.

Jag undrade om den stenen är borta för gott nu, så att man kan åka till Sillvik utan att tvingas vara med i en spontanarrangerad tynglyftartävling och få sina välmanikyrerade frisörhänder fulla med jord, maskar, gråsuggor, skelett och annat som trivs under stora stenar.

/jeppo

• JOHN_J_RAMBO

Gäst
    22 oktober, 2003 vid 11:54

grin.gif
    det e la bara att åka dit o skika..ingen sten eller specially trång när vi åkte dit..ingen bänk heller.
    Om du nu har sådana fina frisörhänder med nagellack kanske du borde fundera på att ta bort nagellacket o lyfta lite skrot istället..höhö.
    Lite får man anstränga sig om det skall bli något av surf här i sverige.

• colle_screamer

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 20:17

Rambo kollar ju bara på vattnet eller viftande flaggor när han kör bil så jag får väll svara på frågan i stället:
    ja bommen var öppen jag tror bara det e sommartid som den e stängd för att hindra bilister att köra ner bilen till stranden.

• styret

Medlem
    22 oktober, 2003 vid 20:50

hehe ungefär som att åka med våghenke till trollskogen då.

den kraftigt krökta vägen förbi neptuni åkrar som går typ 15 meter från en brant på fyra meter som slutar precis i strandkanten paserades inte långsammare än 100 och med uppsikt mot vägen typ 3 gånger på typ 800 meter.

skojar ni att jag inte har nått att ta mej för förutom att sitta på konfen och löka…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing ÄNTLiGEN FiCK MAN SURFA!!!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.