Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Antligen lite bilder!
-
Antligen lite bilder!
Publicerad av gh0st på 16 november, 2008 vid 00:51Haft strul med datorer, internet, kameror, sabbade brador o bilar. Men antligen kommer lite bilder, dessa fran ett shoot av Damo for Kitejam 2009 i Safety Bay.
Tyvarr sparas dom basta bilderna till Kitejams egna stuff o dessa ar kasst copyrightade (suck) men aven Anders och jag fastnade pa nagra bilder.hugeo svarade 16 år, 4 månader sedan 18 Medlemmar · 28 Svar -
28 Svar
-
wow the stranger returns!, do you not have a blogg or something that you can type into while you lie aftersurf wasted on the soffa?
-
wierd, dom var uppe tidigare idag.
Na Tony, har inte fixat internet har sa jag bummar lite internet pa universitetet, nagot hostel eller nagat random internetcafe. -
Lite fler bilder..
Jo tack Jonaish, har ar allt fett. Haft lite smastrul med en massa skit o bradan gick sonder efter 3 dagars surf. men fan, livet leker har. Hur ar livet hemma? Saknar dig med! =) -
ska forsoka fa upp lite av mina egna bilder sa snart. copyrightmarkena pa dessa bilder suger.
-
Najs mannen. Hoppas du har det gött. Du får fixa bra uppkopling så man kan ha lite kontakt med dig din bäver Puss på dig
-
Det är väl lugnt att trasha brädor så länge du hänger med en brädbyggare? =)
Fan vad fint du verkar ha det. Efter alla missade säsonger är du verkligen värd det! -
Du ser ut att ha det riktigt gött, ser fram emot fler bilder!
-
Di ä la gutt å höra! jofan, vart förkyld å sunt piss…. men de ä bättre nu!
De ser ut som norrland me de tallarna i bakgrunden 😀 sitter den vita våtisen som ett späck?? hur är lifestajlen där jämfört med hardcore festerna i Svedala?
-
jävligt gött nicke!!! du rockar ju lite på dom sista bilderna oxå 🙂 bara 47 dagar kvar sen kommer vi!!! saknar dig mannen
-
jeflar va grym du blivit nicke!!! man kommer fan ligga back när man kommer ner
Logga in för att svara.