Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Antligen lite bilder!
-
Gott köttat Nicke och Tengvall! Kul att se pics, hade gött och hälsa Tengvall att HadlowProna borde vara i Safety Bay och inte i Läjet. Helvete, det var hårdrock att köra med den i lördags, jag säger bra det, vad ni missar mycket…
Såg dock att Damo körde med dräkt, men så som han tricksade så kanske var en sparkdräkt.
Over and out från Göteborg -
Ser ju gott ut därborta! har du borjat jobba än eller glider du bara fortfarande? Lyckades få ihop mitt cert precis innan man stack som tur va så de blir litte jobb här snart.
-
ja du är@_Sofia_ 516334 wrote:
Sweet nicke!
Kom deg hjem nå så vi kan kite i snöstorm, annars misser du det i år igjen! 🙂
-
@Brushanen 517586 wrote:
Några pics från eventet gh0st?
Kitejam ar forst i Januari, detta var ett shoot for reklamen infor eventet.
Men jag har en hel del nya foton. Jag har i lite mer an en vecka bott ihop med Flexifoils leaddesigners for kites o brador som kom hit for att testa gear och provat nasta ars prototyper, bilder kommer nog snart (vet inte om jag far lov att posta nagot annu). Jag skickar dig ett mail Rob snart.
-
@gh0st 517693 wrote:
Kitejam ar forst i Januari, detta var ett shoot for reklamen infor eventet.
Men jag har en hel del nya foton. Jag har i lite mer an en vecka bott ihop med Flexifoils leaddesigners for kites o brador som kom hit for att testa gear och provat nasta ars prototyper, bilder kommer nog snart (vet inte om jag far lov att posta nagot annu). Jag skickar dig ett mail Rob snart.
39 dagar sen kommer vi nicke!!!
Logga in för att svara.