Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Äntligen så börjar det!
-
Äntligen så börjar det!
Publicerad av andersbq på 20 mars, 2008 vid 18:20Nu kan jakten börja, lite kartongnytt har anlänt till Onsala:
carrera svarade 16 år, 6 månader sedan 25 Medlemmar · 37 Svar -
37 Svar
-
Mycket singelstropp i förgrunden där! Focus på snurrsnurr alltså, hehe! Ser att det glimmar och gnistrar lite längre bak i de oöppnade konvoluten, trevligt paket du fått…
-
Har för mig att någon här på konfen har en signatur typ: “gränsen mellan hobby och vansinne är hårfin”.
Det känns som det här är på det berömda f-håret. : )
-
Oregistrerad
Gäst20 mars, 2008 vid 19:23Du Milde!
-
andersbq;453020 wrote:Nu kan jakten börja, lite kartongnytt har anlänt till Onsala:
Hoppas det kommer att gå bra för dej nu när du har satsat så inormt.
När kommer seglen?? riktigt kul att se.:grin: -
Kul Anders…
Kommer nog bli bra detta… men du måste ställa om stropparna på vågisarna nu när du har lite riktiga “åka fort”-brädor. I vågorna måste du komma in över mitten vet du, annars går det ju för fan inte svänga! Hälarna i vattenbrynet får du ha på slalombrädorna!
😉
-
Oj oj oj, det var ingen dålig samling. Om du tar alla brädor med dig till Haga så misstänker jag att vi är en för mycket i stugan 😉
-
Mmm men detta var dock bara en delleverans, hoppas inte frugan läser de här nu. Jag har fullt upp att gömma undan grejorna…
-
Vad jobbar folk på detta forumet med egentligen????
Eller finns det nån sorts exponentiell rabatt, så du fick betalt för sista brädan du köpte? -
Knatte
Gäst20 mars, 2008 vid 22:50Ser bra ut Anders 🙂 Nu har du alla verktyg som behövs för att komma på rätt sida 35 knop i alla fall:tongue:
Men om du skall gömma undan de nya brädorna för frugan, vad skall du göra med alla gamla icke sålda alster då? Har du obegränsat garageutrymme.. -
Undrar det samma, vad jobbar ni speedkillar med egentligen?
Man är ju själv lite sugen på fart, men krävs det så mycket utrustning är det bara att glömma…:( -
Jo.. man kan ju undra vad man jobbar med för o ha råd med alla grejjer… Jag började fundera på hur du kommer frakta allt… Stooor bil… + släp?
Och det kommer ju ta en del tid att utnyttja alla brädor… kommer du ha tid att jobba? hehe
-
Snart e det dags å beställa 09:orna ryck inte bort bubbelplasten du kanske inte ens hinner använda brädorna innan det e dags å sälja dom….
-
Är det sju sprilans nya brädor??
Har ni alla så många?
Använder ni alla?Helt galet:)
Logga in för att svara.