Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen tillbaka

• Äntligen tillbaka

Publicerad av f-g-bengtson på 6 oktober, 2000 vid 08:34

Efter en längre tids vistelse på psykvården är jag nu äntligen tillbaka med friska tag runt ballen.

Trots en längre tids vistelse på psyket häpnar jag över mängden banala insändare på denna konf och det totala stilleståndet.

Vilken färg skall jag ha på brädan?
    På vilken färg fungerar Halo?
    Var blåser det i november?
    Vilken är den bästa fetebrädan?

Samma frågor – samma svar som sommaren 98.
    Liva upp tillvaron, bort med konfenpoliserna, dessa skenheliga nördar som inte tål att någon ironiserar över deras nördiga inlägg.

Fram för lite mer debatt, lite mer köttben åt vargarna, lite mer bensin på elden. Snacka om något som upprör, något som är laddat med känslor, eastcoast mot westcoast, westcoast mot eastcoast. Äru gooo i hela hövvet eller???
    Är inaveln bättre på Hönö än Öland. Allt för att få lite att hända eftersom det finns all tid i världen nu när det inte blåser.

Fram för mer ironi-debatter, bort med fjollinläggen.

Frasse är tillbaka, mer ironisk än nånsin.

Frans. G. Bengtson

anonym-anvandare svarade 24 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • pata356

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 10:49

Åhh, vad vi bryr oss.

• luwa1

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 11:10

Jag tycker det är tråkigt att höra att du tycker att konfen skall bli mer oseriös i framtiden. Själv uppskattar jag mycket dom tekniktips o andra tips om vilken bräda som som är bredast osv som man kan få här på konfen. Det är sådana inlägg jag verkligen tycker om. Om såna som du skall dominera konfen med oseriösa inlägg får jag överväga att stryka konfen från favoriter på min dator!!

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 11:29

Hela vindsurfingsverige bävar. Tänk om du verkligen genomför detta kraftfulla hot.

• voodoo

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 11:59

ALLT är vindens fel !! dax att den återkommer innan hela windsurfing Sverige brakar samman, kan tänka mig vad våra anhöriga får stå ut med när vi är sura och tvära pga dåliga vindar : (

• bodhisattvan

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 18:03

Helt rätt!

Jag som är en helgalen vindsurfare från skåne kunde inte ens fråga lite snällt om förhållandena i Storstan utan att bli påhoppad. Schysst det är ju det vi vill ha en debatt är ingen debatt utan små hugg.

• anonym-anvandare

Medlem
    6 oktober, 2000 vid 19:00

Jag säger bara passa på och surfa medan ni kan, med +10 gick det alldeles
    utmärkt att surfa i helgen, testa och finslipa balans och manövrar. Så passa på
    för snart är vi som sagt RYMDBURGARE allesammans. (http://www.cseti.com)

Syster Diesel

PS
    På tal om rymdburgare: Har nån surfat Costa Rica på sistone.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äntligen tillbaka

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.