Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen vind
-
Äntligen vind
Publicerad av steffo på 28 juni, 2023 vid 12:55Efter lång väntan så ser det ut att komma lite vind den närmsta tiden.
Klassiskt SV vindsläge.hessu svarade 1 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Äntligen !, jag tror att Lindö Udde i Ronneby kommer ,…från Söndag till Tisdag , … kanske upp till 2,5 meters vågor starboardtack , …ifall någon är intresserad ! . Ruben
-
Bra tips! Vore kul att prova någon gång.
Hur är det med sten där nere?
-
Alright alright! 😎
Jag har flaggat för att få ledig mån-tis och hoppas på Läjet!
Lite väl mycket regn på gång, inte för det stör mig att bli blöt men kan paja vinden tänker jag mig! -
Ja, vinden blir lite random när det regnar, och så blir det jobbigt att se. Har funderat på att köra med verkstadsglasögon och sätta fegsnöre på dom.
-
“Äntligen !, jag tror att Lindö Udde i Ronneby kommer ,...från Söndag till Tisdag , ... kanske upp till 2,5 meters vågor starboardtack , ...ifall någon är intresserad ! . Ruben”
Aldrig seglat där. Har du några bilder?
-
Åh andra sidan… Det blir vind i Sthlm också om än svagare och troligen byigare minus vågor!
Tror det var Kevin Pritchard som sa “Never leave wind to find wind!”.Jag hoppas vinden vrider mer mot SV så kan jag köra Dalarö eller Kärringviken.
-
“Bra tips! Vore kul att prova någon gång.
Hur är det med sten där nere?”
Yesssss !!!jajajajajajaja
-
“[postquote quote=1530848]
Aldrig seglat där. Har du några bilder? ”
Tyvärr nej !
-
Sjukt med vind blev det
Fan inge lätt att segla i 20 m/s onshore..
Logga in för att svara.