Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Äntligen vind stockholm
-
Äntligen vind stockholm
Publicerad av gustaf78 på 9 juni, 2012 vid 20:01Håll tummarna så ses vi imorgon.
mexi_ svarade 12 år, 5 månader sedan 21 Medlemmar · 41 Svar -
41 Svar
-
Fituna,Årsta havsbad eller Torö får se vad det bär av på morgonen
-
Vilka prognoser går ni efter? Jag tycker inte det ser så ljust ut. Men det är klart, hoppet är det sista som … etc. (… i synnerhet bland oss vindsurfare i Stockholmstrakten – vi är de mest obotliga optimister som finns!)
/Lars
-
Ja, verkligen på gränsen! Ssv 6-7 ms.. Kanske björkvik..eller så.
Nån som är på plats o
kan ge lägesrapport? -
Wavejump;690717 wrote:Ligger stenarna kvar i Fituna?
Ja.
/Lars
-
Wind guru levererar igen NOT . Finns det ingen Gud som tar hand om oss ws ?
-
verkar ju vara 10m/s i byarna på dalarö ,så det ska man inte klaga på i dessa tider…
-
Trimmarn – Vi var några som körde på söndagen vid Bruket på Muskö mellan kl 13 och 16 i hyfsat bra förhållanden men vi hade inte möjlighet att köra längre. Då var det drag med 8.0 men inte med 7.0. Efter kl 16 friskade det på ytterligare fram till ca kl 18 så det hade gått att köra mindre. Det ven nämligen på rätt bra under ett par timmar. Vad hade ni för storlekar på Dalarö? Vore lite intressant att jämföra Bruket med Dalarö eller varför inte med Årsta eller Fituna, om någon var där…?
-
Björkvik (sandarna) 5.4m2 95l, planade men hade hellre haft större segel.
En halvbra dag helt enkellt. -
Grrr – Jag kan tänka mig att större grejer hade varit ok men det var ändå bra att plana med så litet segel. Vilken tid gick det att köra med 5.4?
-
Mellan 14 och 16, tror att det var bättre före och efter men jag måste pricka in barnens sovtider.
Logga in för att svara.