Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Anyone for TT eller Arendal idag?
-
Anyone for TT eller Arendal idag?
Publicerad av alohasurfer på 4 september, 2011 vid 06:51Surf på sydosten runt Götet idag?
alohasurfer svarade 13 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Naj men tisdag kväll Torkelstorp i Ösregn. Kom igen Aloha !! 🙂
-
Hej!
Jag funderar på att testa Arendal i eftermiddag, lite osäker på hur man tar sig dit bara.
/David 0701-759453
-
Nån som testat Arendal? Jag kan tänka mig att testa det idag om det funkar!
Hehe fan Lance, önskar jag kunde, är på rektorsutbildning på Aspenäs med övernattning då, du hör ju hur torrt det låter. Du får göra en fritagning och komma och hämta mig där!! -
Vi kommer nog satsa på TT eller olofsbo. kör förbi TT på vägen. Tror det kan funka då det är ssö
-
Jag tycker TT ser lite för ljusblått ut på dmi under eftermiddagskvällen, men det kan bli en chansning där ändå! Kör Arendal först nu från kl 14 ett par timmar, sen hem och tanka med köttfärs och köra vidare ett pass till!
-
Svinet;668462 wrote:Vi kommer nog satsa på TT eller olofsbo. kör förbi TT på vägen. Tror det kan funka då det är ssö
det blir nog jungfruviken idag(hönö)
-
Grymt, där har jag aldrig testat! Hur är förhållandena i Jungfuviken på sydost?
-
sourra;668491 wrote:Än står sig mitt löfte att aldrig med köra TT
lägg ner löftena! 🙂 torkels har levererat de få gånger jag vart där!
-
Alohasurfer;668467 wrote:Grymt, där har jag aldrig testat! Hur är förhållandena i Jungfuviken på sydost?
det e helt ok där på so,men det blev tokel istället,tänkte att det kan bli en del badande i jungfruviken idag,
Sydost är helt klart den bästa vindriktningen,rak sideshore vind och hyffsad stabil,kan bli lite byigt vid strandkanten.Här e en rulle från ifjol från jungfruviken.
[ame=”http://vimeo.com/15764875″]Slingshot 2011 Hönö kiteboarding on Vimeo[/ame]
-
petting_4;668495 wrote:lägg ner löftena! 🙂 torkels har levererat de få gånger jag vart där!
Då ska det allt vara betydligt jämnare vind än det var idag
-
På videon ser det ju riktigt bra ut i Virgin Bay 🙂 Måste testas!
Logga in för att svara.