Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Anything but clothes

• Anything but clothes

Publicerad av tim-eriksson på 10 april, 2008 vid 15:18

Är temat på en fest imorgon.
    Någon som har en bra idé!? Kommer inte på något vettigt alls, eller ovettigt.

styret svarade 16 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • aronh

Medlem
    10 april, 2008 vid 15:39

Ta ett påslakan med benen ut genom de små hålen och huvet genom det stora och eventuellet dra ihop det med ett rep i midjan.

• tim-eriksson

Medlem
    10 april, 2008 vid 15:45
    Aronh;457523 wrote:
    Ta ett påslakan med benen ut genom de små hålen och huvet genom det stora och eventuellet dra ihop det med ett rep i midjan.

Tack för den!
    Fungerar i värsta fall.

Hittade en gammal snowboardbag nu också… klipper 5 hål i den och voilá

• farbrorfraz

Medlem
    10 april, 2008 vid 17:21

annars funkar alltid sopsäckar och plastpåsar. blir varmt å gött å klibbigt =)

• perrapops

Medlem
    10 april, 2008 vid 18:19

Varför inte ta ett gammalt segel, vad jag förstår har du rätt många av dem. ? Ett segel med mycket monofilm så blir du kvällens höjdare..;)

• tim-eriksson

Medlem
    10 april, 2008 vid 18:29
    Perrapops;457560 wrote:
    Varför inte ta ett gammalt segel, vad jag förstår har du rätt många av dem. ? Ett segel med mycket monofilm så blir du kvällens höjdare..;)

Hehe… Har redan undersökt saken. Problemet är att jag skickade hem 2 st gamla 4.0 förra veckan. så nu har jag bara min “nya” linje här och den vill jag inte förstöra 🙁 Våtdräkten blir för varmt och jag har för få master för att klä in mig i dem 🙂 Men midjesele, luva och flytväst kanske? En rashguard under så blir det okej. Dock så saknar jag något att ha på benen då..

• ola_p

Medlem
    10 april, 2008 vid 19:15

@Tim.Eriksson 457565 wrote:

Hehe… Har redan undersökt saken. Problemet är att jag skickade hem 2 st gamla 4.0 förra veckan. så nu har jag bara min “nya” linje här och den vill jag inte förstöra 🙁 Våtdräkten blir för varmt och jag har för få master för att klä in mig i dem 🙂 Men midjesele, luva och flytväst kanske? En rashguard under så blir det okej. Dock så saknar jag något att ha på benen då..

Var det inte Anything but clothes? 😉

Gladpack (+ev. lite svarta sopsäckar om man är pryd) är väl annars en patentlösning.

• styret

Medlem
    11 april, 2008 vid 11:19

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Anything but clothes

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.