Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Anything but clothes
-
Anything but clothes
Publicerad av tim-eriksson på 10 april, 2008 vid 15:18Är temat på en fest imorgon.
Någon som har en bra idé!? Kommer inte på något vettigt alls, eller ovettigt.styret svarade 16 år, 7 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Ta ett påslakan med benen ut genom de små hålen och huvet genom det stora och eventuellet dra ihop det med ett rep i midjan.
-
Aronh;457523 wrote:Ta ett påslakan med benen ut genom de små hålen och huvet genom det stora och eventuellet dra ihop det med ett rep i midjan.
Tack för den!
Fungerar i värsta fall.Hittade en gammal snowboardbag nu också… klipper 5 hål i den och voilá
-
annars funkar alltid sopsäckar och plastpåsar. blir varmt å gött å klibbigt =)
-
Varför inte ta ett gammalt segel, vad jag förstår har du rätt många av dem. ? Ett segel med mycket monofilm så blir du kvällens höjdare..;)
-
Perrapops;457560 wrote:Varför inte ta ett gammalt segel, vad jag förstår har du rätt många av dem. ? Ett segel med mycket monofilm så blir du kvällens höjdare..;)
Hehe… Har redan undersökt saken. Problemet är att jag skickade hem 2 st gamla 4.0 förra veckan. så nu har jag bara min “nya” linje här och den vill jag inte förstöra 🙁 Våtdräkten blir för varmt och jag har för få master för att klä in mig i dem 🙂 Men midjesele, luva och flytväst kanske? En rashguard under så blir det okej. Dock så saknar jag något att ha på benen då..
-
@Tim.Eriksson 457565 wrote:
Hehe… Har redan undersökt saken. Problemet är att jag skickade hem 2 st gamla 4.0 förra veckan. så nu har jag bara min “nya” linje här och den vill jag inte förstöra 🙁 Våtdräkten blir för varmt och jag har för få master för att klä in mig i dem 🙂 Men midjesele, luva och flytväst kanske? En rashguard under så blir det okej. Dock så saknar jag något att ha på benen då..
Var det inte Anything but clothes? 😉
Gladpack (+ev. lite svarta sopsäckar om man är pryd) är väl annars en patentlösning.
-
här finns lite tips.
college asså…
Logga in för att svara.