Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › apel
-
apel
Publicerad av adloon på 10 september, 2007 vid 18:28Vem tror att apelviken kommer funka på lördag?
/surfsugen
basse svarade 17 år, 2 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Kommer att funka lika fint som det brukar. Dvs pang på rak onshore.
-
Tror att det kommer blåsa bra både fredag och lördag i hela landet, inte en enda prognos har bangat vad jag kan se!! Sen kan det alltid ändras men nu har man iallafall något att se framemot, fördriva tiden lite..
-
Basse;413503 wrote:Lika bra du drar till Danmark igen…
Haha, Apelviken var bättre än Danmark eller? Lars K åkte bom för han hade ingen 3.7:a. Snopet.
-
Oj vad man längtar hem helt plötsligt. Hoppas det blir en kanon dag för er i apelviken.
-
Nä, har inget 3.7. Fast jag var på väg att rigga upp mitt 3.4…hade nog funkat OK.
Jag väljer hellre Middles med överriggat 4.0 än Apels pessvågor iaf. Hvergang! 🙂 -
ja, det har blåst varje helg här i skåne, jag surfade i ängelholm (klitterhus) i lädags, det var nice med nytt vågställe
Ha D bra
-
Ja då ser det ut som 2007 fortsätter att vara ett magiskt år när det blåser på helgerna, snart är 50 surfdagar passerade. På lördag den 15/9, visserligen supertidigt att gissa säkert, men mycket vind blir det nog. Och kanske lite lite vinkel mot VNV i Apelviken. Men om jag fick välja skulle jag nog oxå dragit till Hanstholm med 4.0. Ack den tiden man var singel…
-
@Lars_K 413520 wrote:
Nä, har inget 3.7. Fast jag var på väg att rigga upp mitt 3.4…hade nog funkat OK.
Jag väljer hellre Middles med överriggat 4.0 än Apels pessvågor iaf. Hvergang! 🙂Gah! Lasse, erkänn nu! Apel slår alla spot i skandinavien, jag vet att du tycker det, em vill bra försöka hålla en tuff attityd! Man kan ju tillochmed hoppa åt rätt håll där! 😀
-
Jo, tänkte bara provocera Gurra och Basse lite. Apel kan ha sina ljusa stunder, blir det lite vinkel är det ju alltid kul. Pessvågor till trots. 😉
Logga in för att svara.