Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel i helgen

• Apel i helgen

Publicerad av fj69 på 2 mars, 2008 vid 18:20

Lite segling i helgen blev det i Apel Lördagen bjöd på 4.2 och bra vinkel postar en bakåt av Linslusen Gurra, och pappalediga Andreas i ett sjysst hopp, efterföljande bilder är från Söndagen då vinden dessvärre droppade från 10-12 m/s till 4-7 m/s, fint väder och ett säkert vårtecken på bild 3 en åkersork som vädrar vår! (Första 2 bilderna fotade av Per i Gtbg)

/F

gurra1978 svarade 16 år, 8 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • gurra1978

Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:24

Fina bilder. Det var härligt med sol idag, det är man inte bortskämd med. Få jag se några pics på min feta vågridning med freestyleplankan i 3 m/s nu 😀

Fan att man inte var morgonpigg och obokad idag, då hade man fått lite mer segling.

• luwa1111

Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:32

Jag saknade dig i Läjet idag Gurra! Jag körde mellan 8 & 10 och det var riktigt bra. Man ska ALDRIG ta sovmorgon när det blåser:cool2:

//Hellman

• gurra1978

Medlem
    2 mars, 2008 vid 18:34
    Luwa1111;448830 wrote:
    Jag saknade dig i Läjet idag Gurra! Jag körde mellan 8 & 10 och det var riktigt bra. Man ska ALDRIG ta sovmorgon när det blåser:cool2:

//Hellman

Ok, jag saknade också mig själv på brädan i morse. Ladda ner min senaste rulle nu. Du har en huvudroll där pga av fint ladd. Sånt gillar jag. Respekt!!!
    :grin::grin::grin:

• basse

Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:21

Åkersork!! hehe

• rrd

Medlem
    2 mars, 2008 vid 19:44

Men idag var ju Apelviksriktn!!! Dvs V/NV som var bra för 5,0/WC 75 mellan 12 och 13 men sen dog det helt. Surf i både lätt regn o sol o fina vågor o segling ända in till land pga högt vatten.

Nästa helg ostadig ut…

• drx

Medlem
    2 mars, 2008 vid 20:30

Ja men det var riktigt fint i Lejet, bra vinkel och vågor! Vi körde från 10 – 14 ca, och det var kanon hela tiden nästan med 5.3, och riktigt fina hopp-ramper och även ridning.

• lars_k

Medlem
    2 mars, 2008 vid 20:57

Provsköt min nya kamera igår (5 b/s de e najs). Han med sorken laddade lite hit och dit och fastnade som vanligt på bild. Taskigt ljus och beskuret…
    http://picasaweb.google.se/RillesSurf/080301_apel

• gurra1978

Medlem
    2 mars, 2008 vid 21:03

Kärt barn har många namn 😀 Tack för den länken. Sista bilden var klart cool, en annorlunda solnedgång. Lite domedagskänsla :cool2:

Tur att jag börjar jobba imorgon. Det är snudd på att vi “spammar” konfen med alla bilder och filmer från fina surfdagar nu :tongue:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel i helgen

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.