Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Apel måndag
-
@surfmc 479273 wrote:
Idag var det inte heller trångt, var höll Hasse hus? Hade du gått i ide och stängt av mobilen?
Det var i alla fall jävligt nice att ha hela viken för sig själv i morse under några timmar när solen gick upp, vi får köra en annan morningsession.
Var det er jag såg packa ihop på morgonen. Vaknade vid 5 i viken och såg att det var hur grymt som helst, men bestämde mig för att somna om då sömn lyst med sin frånvara den sista tiden. Och med värk mest överallt efter gårdagen i björkäng då det kändes som om jag halvt körde ihjäl mig av alla klantiga kraschar för att jag var ute och körde trots att min kropp egentligen sa att jag inte borde. Det var ju så typiskt då det var första gången som björkäng faktiskt var schysst, med plattvatten och kickers. Ja ja det skall väl hinna blåsa nån gång till innan man går och dör.
-
Jag somnade om och sen dog min telefon. Ångest när jag vaknade upp och insåg att jag hade missat SURF!!!!!
Virena din stramis. Vägrar du heja nu för tiden?
-
@Haze 479342 wrote:
Jag somnade om och sen dog min telefon. Ångest när jag vaknade upp och insåg att jag hade missat SURF!!!!!
Virena din stramis. Vägrar du heja nu för tiden?
Vadå vart såg du mig fast jag inte dig, sorry lovar att lägga mig ner på knä nästa gång jag ser dig:wink:
-
Först i viken sen möte jag dig på väg i från viken… Men var stroppig då
-
Haze;479116 wrote:Magiskt vete fan. Kan vara en av de sämre dagar någonsin i Viken…
Det var la hur bra som helst, provade du inte Ozon´s kitear dom var roliga förutom sporten, som jag tyckte var rätt så seg, kändes som det var mer riv i min gammla crossbow 16 med det var längesen och minnet kan ju förvrida sanningen.
-
@Virena 479340 wrote:
Var det er jag såg packa ihop på morgonen. Vaknade vid 5 i viken och såg att det var hur grymt som helst, men bestämde mig för att somna om då sömn lyst med sin frånvara den sista tiden. Och med värk mest överallt efter gårdagen i björkäng då det kändes som om jag halvt körde ihjäl mig av alla klantiga kraschar för att jag var ute och körde trots att min kropp egentligen sa att jag inte borde. Det var ju så typiskt då det var första gången som björkäng faktiskt var schysst, med plattvatten och kickers. Ja ja det skall väl hinna blåsa nån gång till innan man går och dör.
Jag vet inte om det var mig du såg, jag packade ihop vid halv 9 tror jag.
Jag kom i vattnet vid ca halv 6. Du sov väl skönt i den blå bussen då antar jag.
Logga in för att svara.