Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel och FW, på klen prognos

• Apel och FW, på klen prognos

Publicerad av fj69 på 15 juni, 2008 vid 17:31

Har precis provat min Frestylewave 95 liter(Goya)för första gången i vågor, apel var väl inte episkt direkt – men lite vinkel och höfthögt kan vara roligt ändå, åtminstone med nya grejer, den fyllde verkligen ett tomrum denna bräda, flög fram i vad jag tidigare ansett vara marginalvindar, hoppar som en dröm brädtypen FW, måste jag säga.
    .
    En skitskön dag, sammanlagt en handfull pers på vattnet. FW is the shit.

/F

raggi-man svarade 16 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • rrd

Medlem
    15 juni, 2008 vid 19:16

I Lejet hade vi fina småvågor för frontsideriding och tidvis bra tryck i vinden för 5,0/75 l vågbräda. Många vågsurfare mitt i viken var något ganska ovanligt. Första lejessurfet med kortärmat i år.

Mycket skiftning i riktning o byigt när regnbyarna kom, men kul. Nu väntar vi in de lovade vindarna till midsommar!

Foto: Lena

• fj69

Medlem
    15 juni, 2008 vid 19:36

schysst, visst drog det på lite i Apel med stundom – men allt är relativt, väger man 93 kilo ere gott att ha på fötterna, att FSW har bra planingsegenskaper visade du Magnus i Trönninge då du seglade 85 Fsw för nån vecka sen med god planing……hoppas nu på kommande dagar…ses

Fredrik

• lars_k

Medlem
    16 juni, 2008 vid 06:16

RRD, har du fler najsa bilder från Lejet igår?

Var ju fint igår med stundtals bra tryck och softa vågor! 🙂

• rrd

Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:03

Foto: Lena

• lars_k

Medlem
    17 juni, 2008 vid 05:29

Gutt! Alltid kul med bilder.

• raggi-man

Medlem
    17 juni, 2008 vid 08:05

snygga bilder

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel och FW, på klen prognos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.