Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel – Snösurfa någon? 17/3-2008

• lars_k

Medlem
    17 mars, 2008 vid 19:13

Gutt Gurra. Mkt surfglädje i den bilden!
    Skulle kört ner ändå och dragit några repor i kylan. Jaja, nästa gång… 😛

• johan_gbg

Medlem
    17 mars, 2008 vid 19:57

Klass på den bilden Gurra!
    I like

• robrox

Medlem
    18 mars, 2008 vid 05:34

Gurra du e den mest hängivne seglaren jag träffat. Jäkligt synd jag inte kunde komma ner och förverkliga detta speciel moment. Men en förskylning och familj satte stopp för det igår. Så kan det gå lite ånger i kroppen men kul att du fick så bra segling eller berodde det på att du inte seglat på 2 veckor ?? 😉

Känns konstigt att det var så bra surf i februari och igår var det snö 🙂
    Gurra in action

MVH Robert

• gurra1978

Medlem
    18 mars, 2008 vid 20:35

Kul att ni uppskattar min bild. Jag tog mig tid att ta bilder för att visa hur fint det är i Sverige ibland. Jag har uppdaterat min blogg med några till men tyvärr har jag inga seglingsbilder. Robert bangade i snöstormen. Du får antingen ta bort din signatur “Ska du ut? Ring mig!!” eller uppdatera den med “”Ska du ut? Ring mig (gäller ej under snöstorm)” 😀 😀 😀

KÖP MIN MIDJESELE NU! Ligger under säljes.

Hur var det idag förresten? Det blåste bra för freestyle här på jobbet i Väröbacka. Funkade det i Apel?

img_7135.jpg

• robrox

Medlem
    18 mars, 2008 vid 20:45

Hahahaha Gurra du är för rolig tror du blev skyldig mig en öl på krogen för det påhoppet. Med facit i hand skulle man ha trotsat förskylning och familj men det hade blivit ett jäkla liv 🙂

Vi tar igen det på fredag 🙂

• imported_borje

Medlem
    20 mars, 2008 vid 07:36

Fan Gurra, jag tänkte också på att gå ut den dagen i Ringenäs, men trodde det var för kallt…. Ja ja, nu e det fullständigt vitt ute. Märklig säsong, man har kört oavbrutet hela vintern med härliga vårtemperaturer (i vindsurfingspråk) och nu, i slutet av mars, då ligger snön tjock och temperaturen på noll. Skärpning!!

Såg att din smygreklam fungerade, så jag försöker oxå!

KÖP MIN MIDJESELE NU! finns på säljes. Kan oxå kränga den för 450:-

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apel – Snösurfa någon? 17/3-2008

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.