Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Apel/Lejet söndag 11/1?
-
Staffan, Jeppo och jag kommer troligtvis ner vid 12.30. Kör Apel där det är varmt och skönt i omklädningsrummet!
Blir första surfet på bra länge så vi får väl se hur det går med armarna…. Kul blir det alltid!
-
Ja visst blev det 4.7 i Lejet med riktigt fina cleana vågor o sideon!
Otroligt bra premiärsurf 2009. -
Kan bara instämma! Seglade mellan 13-15:30 och det var fint drag i 4.5 och stora, mkt cleana vågor på slutet med grym vinkel. En fantastisk fin start på säsongen och bra vibbar för surfåret 2009 :). Mr Usel filmade en del så Gurra lägger nog ut en film på Kulingvarning.nu under de kommande dagarna. Ska bli kul att se!
-
Kanonbra Lejet idag, mycket fina förhållanden och trevligt sällskap utan att vara crowded…..Lägger upp en bild på Per M i Onsala som trivdes som fisken i vattnet med lånad SB och sköna smack. //F
-
Robrox vad är det för glugg? jag får min nyinköpta 85 f1.4 på onsdag 🙂
-
Kan bara instämma! repris imorgon? hör av dig om det inte blir något Halmstad!
0765 698 354
/per -
Ahh.. Sitter med go värk i underarmarna, (kanske dags att skaffa en bom med tunnare grepp ändå) men vilken skön premiär på det nya surfåret, cleant och schyst vinkel. Hoppas året fortsätter lika bra.
Logga in för att svara.