Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Apelviken 27/5
-
Apelviken 27/5
Publicerad av surfmeister på 26 maj, 2009 vid 14:31Ser ut att kunna bli riktigt fint på morgonen 🙂 :)! Planerar att vara på plats runt 06:00-tiden, hänger ni på?
doc svarade 15 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Nä, nä, se nu till att åka till jobbet och ta hand om familjen istället.
-
dr Masse;548729 wrote:Nä, nä, se nu till att åka till jobbet och ta hand om familjen istället.
He he!
Jobbet: Möten delegerade och direktiv givna. Check!
Familj: Tjej föräldrarledig och tar barnen. Check!
Slutsats: Lite trevlig surf i soluppgången. Tjoohoo!Masse, dags för dig att palla dig ner och segla lite med oss på surfkusten. Var himla skoj sist och vi kan liksom inte vänta till nästa höststorm……
-
Up yours Surfmeister….du borde vara på jobbet, har ni inte kris?
Jobb: Sektionsmöte, möte med ledningen….FAILED
Bostadsort: Nyköping….BIG FAILED
Familj: 2,5 årig + 5 mån….TOTALLY FAILEDSlutsats: Återigen, No time, NO SURF!!
Om 3 dagar är jag dock föräldrarledig i 4 mån (he he..), back-up redan inbokad. SURFDAGS!
-
Jobb? Was ist das? Jepp vi har kris….surfkris!
Holy sh..t, DMI ser rätt fett ut nu 🙂
-
Läge: Föräldraledig, var f-n göra av barnen…
Lösning: Frun tar ledigt från jobbet
Konsekvens: vad f-n skall jag hitta på för present till mors dag för att kompensera för detta. Förslag motages tacksamtSatsar på att dra från götet 05:00
Goose: vi får tajma ihop så kör vi dagis på stranden när det blåser
-
surfmeister;548773 wrote:Jobb? Was ist das? Jepp vi har kris….surfkris!
Holy sh..t, DMI ser rätt fett ut nu 🙂
fuck u
-
Goose;548780 wrote:fuck u
Nej tack. Kommer vara otrogen med min Evo istället! 😉
-
ha, ha, en härligt intern tråd!
Åker med stor sannolikhet nästa torsdag, ses vi om det fläktar?
-
jojjo;548777 wrote:Läge: Föräldraledig, var f-n göra av barnen…
Lösning: Frun tar ledigt från jobbet
Konsekvens: vad f-n skall jag hitta på för present till mors dag för att kompensera för detta. Förslag motages tacksamtSatsar på att dra från götet 05:00
Förslag: Du sticker och surfar så får karriärfrun mer tid med barnen! Kan inte bli bättre. Ses nere i Apel!
dr Masse;548789 wrote:ha, ha, en härligt intern tråd!Åker med stor sannolikhet nästa torsdag, ses vi om det fläktar?
Absolut! Sticker dock till Öland fre kväll men är lätt med om det blåser tors-fre!
-
http://www.aftonbladet.se/vader/article5230958.ab
“Tyvärr är prövningen inte riktigt över ännu. Ytterligare ett lågtryck kommer in över Svealand och Götaland…” Tyvärr? artikelförfattaren är då ingen surfare 😉
-
Åsa… Apel…Åsa…Apel det finns så mycket vågor att välja mellan och så lite tid vad göra…???
/sinker
Logga in för att svara.