Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Apelviken imorgon Fredag.
-
Just vart nere o kollat.
-För tunn o nordlig vind. (iaf för min smak o prylar)
-is ca 20m ut, slushpuppie + lösa flak längre ut.
-våg(?) höjd på typ 40-50cm.
-Kallt som fan i vinden dessutom.Så efter moget övervägande står ja över ida.
-
surfslusken;648517 wrote:Så efter moget övervägande står ja över ida.
Chockad. Stum. Saknar ord.
Överväger allvarligt att beställa en t-shirt eller väva en bonad för vardagsrummet med detta närmast tidlösa och snudd på världsomvälvande citat från slusken. Undrens tid är sannerligen inte förbi, de är här.
-
Lugn nu dr Masse!
De är SURFEN ja avstår, rötjutet går ja på som vanligt om en stund. -
Puh, kände att hela min värld skakades om där för en stund.
Nu är jag tryggheten själv igen. Rödtjut på gång här med om en stund. Cirklarna åter på plats.
-
Två surfare fick sin säsongspremiär (?) idag i Koviken (den södra viken i Apelviken), ett Naishsegel o ett Ezzy.
Solglittrande issörja längst in.
-
3 st till och me, underbart att få höra smattret under brädan igen 🙂
-
Nåja, vi fick en premiär tillslut!
Kan bjuda på några få bilder, lite halvdan vind men de var gött att få avklarat premiären!
-
Ja vilken premiär det blev! 🙂 bilden på mig på väg ut där är ju grym 🙂 hoppas på mer vind nu!
-
Jag sov extra länge för att ladda upp för ett 12-timmars rave (men sen skulle jag plötsligt till Borås istället) så jag kunde inte hänga på.
Nja, ärligt talat hade jag tagit med kameran istället för surfprylarna om jag stuckit ner till apel…..
Kul att torrdräkten funkade bra och big up till Rask som körde 5/3 va? -
Jag körde 5/3 å frös inte om något mer än fingrarna, så ingen fara med de, antingen jävligt bra våtdräkt eller så är jag viking bara … 😉
-
Gött att se!
Isbrytarnos på den däringa Mistralplankan ju!!
/Magnus
Logga in för att svara.