Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Apelviken kl 11.00 tisdag.
-
Apelviken kl 11.00 tisdag.
Posted by kiters_se on 5 januari, 2009 at 11:07Vi kommer ner till Apelviken vid 11 rycket.
Peter
Andy* replied 15 years, 11 months ago 9 Members · 10 Replies -
10 Replies
-
@kiters_se 523973 wrote:
Vi kommer ner till Apelviken vid 11 rycket.
Peter
Guy är troligen på.
Peter
-
Är förkyld men hoppas på lite bättring så det kan bli en kort session iaf.
-
Fy fan, ni är inte kloka….eller gjorda av sten. 30 mil bort o 16 minusgrader här !!
-
Hepp!
Är nog på om jag känner mig online. Sticker dock inte ner förrän efter lunch tror jag o kollar nog in läjet först.
//Alex
-
hmm, man kanske skulle ta sig ut, längesen nu!!
delar gärna en bil för en kort session -
Ja, nu börjar man ju bli lite sugen att köra vågor i Apel eller Läjet imorgon…
Men min 7:a måste ju lagas och Surfers Loft har ju fortfarande inte lagat min 10:a efter över en månads tid:-(. Loftet har inte ens hört av sig…hmmm….
Blir väl kanske till att hoppas på vågsurfing istället, men frågan är om det kommer att funka imorgon em? Kanske kite på morgon/fm och vågsurf i Åsa eller Läjet på em….
Beslutsångest… -
Jag kan komma ner och fota lite om ni vill. Kul att träffas idag Nils IRL e grymt.
Har sålt mitt tele och köpt ett nytt men det ligger i Stockholm så jag kör med mit 28mm eller 50mm från stranden så vill ni bli fotade är det bara köra in och trixa så ska jag dra av en 200-250 bilder.
Måste veta när och var ni kör, Nicco hör av dig imorgon så ska du få dina grejer.
Lets make it a great photosession 🙂
// Robert
-
Andy*
Guest6 januari, 2009 at 07:24Drar till hstad/doggen, hoppas det finns någon där 🙂
Log in to reply.