Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken lördag?

• ola-h

Medlem
    9 september, 2007 vid 10:17

@suecocabron 412925 wrote:

Lyckades för övrigt dinga brädan ganska rejält på undersidan av aktern, någon som varit med om det tidigare? Har ingen aning om hur fan det gått till…?? Masten kommer ju knappast åt där och hade jag slagit i hängselen där hade jag fått fenan i fejan, så det hade jag kommit ihåg.. 🙁

Det beror lite på hur dingen ser ut, man det är fullt möjligt att bommen slagit i ovansidan så att (den mjukare) undersidan spruckigt. Speciellt om det är sprickor längs brädans outline är detta en möjlig förklaring.

• gurra1978

Medlem
    9 september, 2007 vid 14:47
    wind-lover;412838 wrote:
    Riktigt bra dag i apelviken!!! Någon som fångat lite bilder från lördagen?

Jag har filmat från södra och norra delen. Fick ihop rätt bra material på bla team surfers paradise. Ska klippa ihop det någon gång jag får tid. Håll utkik på kulingvarning.nu för det kommer fyra nya filmer nästa vecka 😀

• basse

Medlem
    9 september, 2007 vid 15:34

Jag har lite bilder… mest på mig och ganska långt bort… min kamera som bror hade är inte skit bra. Dett var ju rätt mycket motljus också beroende på var man stod…. Här är ett smakprov….

Jag laddar på en bakåt.

• zoffe

Medlem
    10 september, 2007 vid 11:03

hej drx. var du där det var jag ochså.ha det Höganäs?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Apelviken lördag?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.