Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu

• apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu

Publicerad av s på 11 december, 2000 vid 18:49

En bra adress för vindsurfare!
    Sprid den!

http://www.apelviken.nu (fungerar även med bara apelviken.nu utan www)

Hittills har vi haft 91 484 besökare på vår sida sedan 27/4 2000.
    Under sommaren så hade vi ca 12 000 ”unika” besökare per månad!
    Under hösten har ca 8000 per månad kollat in på vår sida.

Nu har vi en ny adress som alla kommer ihåg, ett nytt format, större och smartare innehåll, bättre design och så vidare…

Välkommen önskar Varbergs Vindsurfingklubb!

style svarade 24 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • Dr X

Gäst
    12 december, 2000 vid 07:40

Tänk vad det är underbart med Internet och siter som denna. För länge sedan var man tvungen att chansa på vind men nu är det bara att kolla kameran i Apelviken (mfl ställen), kolla prognoser och sedan samla ihop grejerna och sticka iväg och veta att man till 90% säkerhet kommer att få segla.

Fortsätt så !!!

//Dr X

• s

Medlem
    12 december, 2000 vid 09:39

Tack doktorn! Jag känner mig redan bättre!

S..

like in

Style!

• voodoo

Medlem
    12 december, 2000 vid 11:35

Eftersom både DrX och STYLE har nämnts ovan så måste jag bara göra ett litet tillägg förr VOODOO (fast jag numer kör DrX).. så listan blir komplett !!

• style

Medlem
    12 december, 2000 vid 17:05

Style 2001 alltså!

Och har även hört att Taboubrädorna 2001 är bäst hittills!!!
    Vem vann världskuppen? Var det Kevin eller?

S..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu apelviken.nu

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.