Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Apelviken torsdag morgon
-
Apelviken torsdag morgon
Publicerad av blackadder på 27 augusti, 2008 vid 18:43Enligt senaste prognosen ser det ut som man ska ner tidigt i alla fall i morgon. Skit också, tur att semestern snart är slut. Nån som är på? Eddman, Dak, Lelleee, Zilversurfarn? Jag kan tänka mig att rigga vid 9-rycket.
eddman svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
puh, jag är fortfarande i night mode så för mig blir det sovmorgon, kanske hinner ner till 11a…
-
Jo fast jag har inga planer på att vara på jobbet innan kl 13. Vågorna peakar ju vid 5 ser det ut som.
Bums i bingen!
-
Kommer inte loss förrän efter lunch, är väl på plats 12:30 skulle jag tro.
-
@Virena 494483 wrote:
Äntligen skall jag leka:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:
Imorgon vill jag se dig på vågbräda! Om du ser min Underground 5’3″ på stranden så måste du låna den! Det var det jag försökte gorma till dig sist i Läjet men jag tror aldrig du hörde mig 🙂
-
@Yann 494501 wrote:
Imorgon vill jag se dig på vågbräda! Om du ser min Underground 5’3″ på stranden så måste du låna den! Det var det jag försökte gorma till dig sist i Läjet men jag tror aldrig du hörde mig 🙂
Schyrrans! Jo, jag hörde dig, fast var faktiskt lite överriggad på 7an så jag kände inte riktigt för att riskera att paja din fina vågis:). Men jag får nog se till att testa imorn om den ligger på stranden. Kör du i apel eller Lejet?
-
Upp å hoppa! Det lutar åt Apel. Var längesen jag körde där nu.
(Drömde precis att jag satte min 7a i en taggbuske, snacka om kitemare…)
-
Jag ska jobba undan lite sen kommer jag ner. Man kan bara hoppas på att det är vind kvar till sjuan o att det kanske till o med tittar fram lite sol…
tjo!
ed
Logga in för att svara.