Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing apelviken/ko-viken.

• apelviken/ko-viken.

Publicerad av joho på 2 augusti, 2008 vid 10:49

har en frågan som nybörjare.
    De finns ju en ko vik i apelviken. är de tillåtet att surfa där ? imed att man är ny så känns de inte så kanon o dra upp kiten och köra bland alla andra imed att man fortfarande inte har full koll på allt och vill gärna träna där man inte behöver vara en fara för andra 😉
    Så ko viken i apelviken känns ju som en bra spot om man får köra där.

joho svarade 16 år, 9 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • kvabbso

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 10:54

Bra tänkt!!! KoHall som det heter borde nog funka för dig bäst på NV kan nog bli väldigt byigt att ta upp på rakV. Om du därimot vill köra på SV så prova södranäs (oxå med kor) Iom. att läget är minst sagt infekterat just nu så stay away från allmäna badplatser, och gå med i surfklubben 😀

• joho

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 11:03

blir nog en sväng till södranäs senare idag.

Tack för snabbt svar.

• joho

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 11:06

om ni vet några mer bra spots för en nybörjare som inte vill vara mitt i smeten o träna så är jag tacksam för alla förslag !

• debkausf

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 11:23

@joho 486588 wrote:

om ni vet några mer bra spots för en nybörjare som inte vill vara mitt i smeten o träna så är jag tacksam för alla förslag !

Södra delen av björkäng är nybörjarnas mecka! funkar på alla riktningar mellan syd o nord!

• debkausf

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 11:29

Kolla även varbergssurfklubb.se, där finns spotbeskrivningar på varbergsspotsen o där kan man även bli en i gänget genom att ansluta sig till vsk! do it man!

• joho

Medlem
    2 augusti, 2008 vid 12:18

tack så jätte mkt !

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA