Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apropå Kabelpark

• Apropå Kabelpark

Publicerad av stebe på 8 juli, 2009 vid 10:44

Här är några pics från ett vinstilla Hvite Sande,

1. Där blev det brunt i kalsongerna
    2. Moi
    3. Pontus gör en ansiktsplanta
    4. Moi
    5. Danne -Vinnare kategori köttigast stil
    6. Danne
    7. Pierre -Kungen på kabel
    8. Pierre

brushanen svarade 15 år, 8 månader sedan 11 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • wakenils

Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:27

sweet! bara att rasta kiten med bootsen på nu!

• neven

Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:28

haha, faceplanten ser ond ut!

• hbgkitare

Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:33

Har ni träffat Mathias och Malin, de är också där nu sedan i lördags?

• stebe

Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:34
    Neven;557816 wrote:
    haha, faceplanten ser ond ut!

Det finns ett par godingar på film.. he he!!

• theycallmemartin

Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:35

Vad fan är det som sticker upp ur vattnet till höger i sista bilden ?

• stebe

Medlem
    8 juli, 2009 vid 11:35
    Hbgkitare;557817 wrote:
    Har ni träffat Mathias och Malin, de är också där nu sedan i lördags?

Nä.. vi måste ha missat varandra precis, vi drog norrut på lördagen

• above_the_law

Medlem
    8 juli, 2009 vid 18:38

Goa bilder men synd att det var lite vindfattigt gubbs!
    Hur är det med nacken Stebe? Hörde av Danne att det small rätt friskt;-)…
    Antar att vi ses nere i Lundåkra? Jag drar tyvärr inte dit förrän på fredag morgon p g a familjen mm.
    Ska du va med? Hade varit kul att delta men dom ska ju ha efteranmälningar senast torsdag mogon innan skepparmötet oavsett vilken gren det gäller. Kanske går att ordna på plats ändå om andan faller på?
    Ha d gott så länge!

• stebe

Medlem
    8 juli, 2009 vid 21:48
    above_the_law;557928 wrote:
    Goa bilder men synd att det var lite vindfattigt gubbs!
    Hur är det med nacken Stebe? Hörde av Danne att det small rätt friskt;-)…
    Antar att vi ses nere i Lundåkra? Jag drar tyvärr inte dit förrän på fredag morgon p g a familjen mm.
    Ska du va med? Hade varit kul att delta men dom ska ju ha efteranmälningar senast torsdag mogon innan skepparmötet oavsett vilken gren det gäller. Kanske går att ordna på plats ändå om andan faller på?
    Ha d gott så länge!

Jodå nacken o ryggen är rätt stela, dålig pain/gain ratio gällande kabel. Men jag har inte mycket att gnälla över, kom precis hem från ortopenden i Mölndal med Anna som har en befarad korsbandsskada. 🙁

Missar tyvärr eventet.. men jag kan inte köra urkrokat för tillfället, så det hade det känns rätt meningslöst att ställa upp iaf. Hoppas ni får en gryym helg.

• skotten

Medlem
    8 juli, 2009 vid 23:27

looks like Sam H pulling one of his famous inverted moves in the last shot!

• svinet

Medlem
    8 juli, 2009 vid 23:34
    stebe;558006 wrote:
    Jodå nacken o ryggen är rätt stela, dålig pain/gain ratio gällande kabel. Men jag har inte mycket att gnälla över, kom precis hem från ortopenden i Mölndal med Anna som har en befarad korsbandsskada. 🙁

Missar tyvärr eventet.. men jag kan inte köra urkrokat för tillfället, så det hade det känns rätt meningslöst att ställa upp iaf. Hoppas ni får en gryym helg.

Fan va bittert. Krya på dig Anna!

• sourra

Medlem
    9 juli, 2009 vid 00:35
    stebe;558006 wrote:

Naaajj! Fy fan vad deprimerande. Hur illa verkar det för henne? Av eller sträckt?

• djevulen

Medlem
    9 juli, 2009 vid 04:59

det va så illa som vi befarade,,attans ,,krya på dig Anna hoppas det ”bara”är en töjning,,blev iaf imponerad att stebe kunde köra med två drakar i selen,,,jag å jason lider med er

• neven

Medlem
    9 juli, 2009 vid 07:07
    stebe;558006 wrote:
    Men jag har inte mycket att gnälla över, kom precis hem från ortopenden i Mölndal med Anna som har en befarad korsbandsskada. 🙁

Neeej! Fan va tradigt! Kolla om ni inte kan få se Doktor Sansone. Schysst kille som ger en tid på besöken och gör ordentliga kontroller och är dessutom kompis med min bror. Han har haft både mig och Sourra nu så han börjar få pejl på kiterelaterade skador… 😀 Vi skall utbilda honom till vår personliga husläkare.

• stebe

Medlem
    9 juli, 2009 vid 08:02

Jobbar han på Mölndals?

• neven

Medlem
    9 juli, 2009 vid 08:31

Jag har hade honom på kontroller på Östra men jag tror att Sourra sett honom på Mölndal.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Apropå Kabelpark

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.