Senaste nytt Forums År 1988…

  • the_novice

    Medlem
    7 november, 2003 vid 11:08

    Man blir ju nästa köpsugen, kolla tex vad dom skriver om 286:an “Planar upp tidigt och håller planingen otroligt länge”
    Är helt säker på att jag hört samma sak om en bräda inför 2004…

  • charlieb

    Medlem
    7 november, 2003 vid 11:54

    Det är en -83a hade själv en 206 som jag fick istället för en moppe på 15årsdagen snacka om minnen…

    CharlieB smile.gif

  • karnan

    Medlem
    7 november, 2003 vid 15:20

    Tackar för upplysningen. Det var till och med äldre än jag trodde. ;.)

    /Johan

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 november, 2003 vid 15:27

    Ajajaj, såg just min fina Sunset Slalom som jag kör omkring på hamna bland nostalgiprylarna. Kanske ett tecken på att köpa nytt?

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 09:42

    Här kommer några mer godbitar… blush.gif
    Man exprimenterade med vingsegel 1988!

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 09:43

    Ängelholms stolthet Surfpartner när det begav sig.

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 09:44

    Så här löste North problemet med Tvist i akterliket smile.gif

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 09:45

    Och slutligen något som jag saknar nu. Rudy Splash! Den serien var grym! laugh.gif

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 09:52

    Det fanns master även innan RDM och 100 % carbon. Vem ägde inte en Rotho Cup när det begav sig ?? blush.gif blush.gif

  • surfen

    Medlem
    8 november, 2003 vid 10:15

    Huva.. vilka nostalgi vibbar dina inlägg gör.

  • skywalker

    Medlem
    8 november, 2003 vid 12:11

    Någon nämnde long john här. Kommer ihåg min första våtdräkt. Mörkblå med långa ben men inga ärmar. Frös man fanns det en plöfsig ‘jacka’ att ta på sig med något konstigt material på just ärmarna……undrar om man inte har den kvar någonstans confused.gif grin.gif

  • nordgren

    Medlem
    8 november, 2003 vid 12:22

    Svar till:


    Någon nämnde long john här. Kommer ihåg min första våtdräkt. Mörkblå med långa ben men inga ärmar. Frös man fanns det en plöfsig ‘jacka’ att ta på sig med något konstigt material på just ärmarna……undrar om man inte har den kvar någonstans confused.gif grin.gif

    [/ QUOTE ]

    Haha en sådan har vi i klubblokalen, ser ut som en longjon med långa ben och armar i typ bävernylon. grin.gif Allt i snygg ljusblå (troligen betydligt mörkare en gång i tiden) med vitröda revärer. hoho måste ta bild på eländet någon gång och lägga upp. grin.gif

  • skywalker

    Medlem
    8 november, 2003 vid 12:31

    Gott ! Måste se den igen smile.gif Ska hem och kolla vad som finns i garderoben också…

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 12:34

    Man vågar väl knappt inte berätta, att jag köpte en ny Long John i våras smile.gif
    Använder den visserligen bara till kajakpaddling. Men efter denna diskussionen, så är det väl inte värt, att han den på sig vid surfing i varmt väder grin.gif grin.gif

  • getwet

    Medlem
    8 november, 2003 vid 14:07

    Eftersom vi talar/skriver åttiotal här i tråden så tänkte jag bidra med en bild från 80-81……..Så såg man ut då, brädan riktigt het, lika het som mina braller wink.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums År 1988…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.