Senaste nytt Forums År 1988…

  • nordgren

    Medlem
    8 november, 2003 vid 14:54

    Så så Knatte, nu ska du inte tro att vi kommer att mobba dig! *hehe okej, jo det kommer vi nog!!* wink.gif grin.gif

  • nordgren

    Medlem
    8 november, 2003 vid 14:56

    Haha! Ja grymma byxor var det iaf! grin.gif
    Det vore något att klämma i sig i när man ska lägga ut långreven på krogen! wink.gif

  • Knatte

    Gäst
    8 november, 2003 vid 15:16

    He,he! Hela bilden “andas” ju 80-tal. smile.gif
    Har du själv bättrat på grafiken på brädan??

  • skywalker

    Medlem
    8 november, 2003 vid 15:35

    Svar till:


    Så så Knatte, nu ska du inte tro att vi kommer att mobba dig! *hehe okej, jo det kommer vi nog!!* wink.gif grin.gif

    [/ QUOTE ]

    LOL grin.gif
    Hittar jag min jacka ska du få den med cool.gif

  • getwet

    Medlem
    8 november, 2003 vid 16:10

    Den högst avancerade grafiken är min egen……likaså brädan som var mitt första hemmabygge. Vi började måla den med diverse ord och lite annat innan skrotningsdags…
    Om du kikar lite närmare så ser du att ovanför ordet feber är det inplastat ett dokument…..det var mitt avgångsbetyg från skolan. Så jag har minsann varit lika tuff som Rambo wink.gif

  • stinger

    Medlem
    9 november, 2003 vid 10:14

    blush.gif Tänkte bara i förbifarten nämna att jag fortfarande har en Rotho-mast i drift… crazy.gif

    Måste bidra med en bild från ~1988. Notera att bilen är parkerad så man kunde kasa 25-kilospråmen på staketet för att underlätta avlastning. (Nej brädan tog ingen skada eftersom den var gjord i hinkplast…)

  • stinger

    Medlem
    9 november, 2003 vid 10:16

    Long John var det ja…

    Bräda: Surfpartner PAL vässad med Wallén slalom 5.8

  • stinger

    Medlem
    9 november, 2003 vid 10:19

    Man kom upp i luften redan då. Tiga 260, NP WC Wave 4.9. Platsen är Bläsinge (östra sidan av Öland)

  • danpe

    Medlem
    9 november, 2003 vid 19:48

    Men värsta prylen var nog ändå “mjukisbrädan” som Jeab Wichitong drabbades av som första pris i Surf Sport Cup i Halmstad. En soft bräda med egenskaper som en dåligt pumpad luftmadrass. Man fattar att sponsorn ville bli av med den…
    F Ö samma år (-81?) som Robby var på visit vill jag minnas och rippade i småvågorna. smirk.gif

  • ola_p

    Medlem
    9 november, 2003 vid 19:57

    Här är bilden jag letade reda på åt dig…
    Dan spänner framför kameran… Annonsen e från -82…

  • johan

    Medlem
    10 november, 2003 vid 09:02

    Ha ha ha, Respect Micke.
    Där kan man snacka om mod. Att hänga ut sig själv med ett par rutiga brallor (förmodligen rekvisita från filmen G) och en Uffe Bengtsson tröja, och sen erkänna brädan som sin egenbyggda, det genererar stjärnor. laugh.gif

    Johan

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums År 1988…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.