Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Är Best nåt att ha?

• Är Best nåt att ha?

Publicerad av piloten på 27 juli, 2005 vid 17:32

Man blir ju sugen på det billiga priserna…
    Hugo, NL: Let the ”best-snodde-allt-från-EH” bashing begin grin.gif
    Nån som har erfarenhet av att köra Best får gärna svara. Verkar dock inte vara många i den skaran. Kanske är ett tecken i sig… smile.gif

hugeo svarade 19 år, 9 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • nilsson

Medlem
    27 juli, 2005 vid 17:40

Tecken på vad? Tror de varken är bättre eller sämre än någon annan drake!

• bert

Medlem
    27 juli, 2005 vid 17:40

Kör best yarga 7-11-15, är hur nöjd som helst.
    Kör nästan bara på 11 funkar i alla väder. Skulle jag köpt nu hade jag köpt 9-11-15

/Christofer

• gogga

Medlem
    27 juli, 2005 vid 17:44

Jag kör 8 Best nemesis -04 och egan kör 7 nemesis -05 så din NL teori håller tyvärr inte riktigt.

Jag är riktigt nöjd med min 8:a.
    Precis som alla andra små kites så svänger den ap fort, det är bra häng i den är lätt att vattenstarta.
    Men som sagt är inte alla små kites det?

Har kört min i nästan ett år nu, och innan det hade den varit på venezuela(tror jag?) och den är fortfarande i toppskick så kvaliten kan man verkligen inte klaga på.

Tydligen ska servicen vara kass så det vill ju till att de inte går sönder..rykte?

• piloten

Medlem
    27 juli, 2005 vid 17:59

Tack för info alla.
    Och sorry NL att jag bashade på er grin.gif

Nu ska jag bara vinna på triss, sen blir det nya kites!

• hugeo

Medlem
    27 juli, 2005 vid 18:06

Svar till:

Man blir ju sugen på det billiga priserna…
    Hugo, NL: Let the ”best-snodde-allt-från-EH” bashing begin grin.gif
    Nån som har erfarenhet av att köra Best får gärna svara. Verkar dock inte vara många i den skaran. Kanske är ett tecken i sig… smile.gif

[/ QUOTE ]

Ärligt så kirrar jag en bättre deal… slå ett mail till mig på info@kiteboard.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA