Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › är botten nådd?
-
alltså den första brädan e inte dålig! mkt bättre än många andra, clean design.
-
Jag tycker det ser fräckt ut när man kan se kolfiberväven genom färgen då vet man ju att det finns där, ser oftast snyggare ut i verkligheten än på bild.
-
Kanske ska vi starta en tråd här i forumet där man får designa sina egna brädor och visa upp designförslagen!?
Jag har personligen aldrig designat en bräda men det vore jäkligt skoj!
-
Dumt att starta ett sånt här projekt mitt i natten men jag kunde inte hålla mig… Kom på att det är jäkligt svårt att designa en bräda. I alla fall om man inte gjort det förut!
Här kommer 30 minuters arbete… Efter tio försök till kanske det kan bli något bra? Skoj är det i alla fall!
-
Den var ju i alla fallfinare än de förgående jp som enligt mig inte har vart något man skulle hänga i granen.
Kul ide visby.
-
Jaha….och lyckan den var kortvarig! Trodde för en sekund att det äntligen var dags för JP att släppa en riktig bräda, men nu förstörde du alla illusionerna…..
Men, under har skett tidigare……
-
Du kanske syftar på slalombrädan längre ner i tråden?
Jag syftade på vågbrädan, den i inledningen på tråden!!! Slalombrädan skiter jag i hur den ser ut!/Fjant
-
Visby: Lite mer färger kanske på brädan? Annars ser den grymt snygg ut!, vad är det för storlekar på den ?
-
tjena nordgren,
har inte tid att logga in men säger bara att gurra kommer att närvara i kstad helgen 13-15 maj. om du infinner dig på bm bar ses vi troligen på lördagen. längtar kraftigt till vårsäsången!!!
-
Visby, vad använde du för program när du designade brädan!?
-
Svar till:
Visby: Lite mer färger kanske på brädan? Annars ser den grymt snygg ut!, vad är det för storlekar på den ?
[/ QUOTE ]
Jag vet att ni surfare är tokiga i färger. Det är i ytterst få sammanhang där man använder så många olika starka färger som inom vindsurfingen: Neongrönt och neonorange tillsammans med ljusblått, lila och skrikande gult. Men det är cool!
Nästa version ska bli färgrann! Detta var bara ett test för att se om jag skulle kunna åstadkomma något som ens påminde om en bräda
Storlek? Det vetifan
Jag hade fullt upp att få till formen. Har (än så länge) inte tänkt på storlek och volym -
Svar till:
Visby, vad använde du för program när du designade brädan!?
[/ QUOTE ]
Det är bara Photoshop CS!
-
Svar till:
tjena nordgren,
har inte tid att logga in men säger bara att gurra kommer att närvara i kstad helgen 13-15 maj. om du infinner dig på bm bar ses vi troligen på lördagen. längtar kraftigt till vårsäsången!!!
[/ QUOTE ]
Okej fan vad skoj! Säg till strax innan så får vi ju se till att partajja.
Logga in för att svara.