Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är der bara jag…

• stefanlindmark

Medlem
    15 oktober, 2009 vid 19:41
    BroderIsak;583550 wrote:
    Jag är ju i från Väsby och där finns fan då ingen Bussgods. Hade jag missat det och sen suttit och åkt in till stan varje gång man skall sälja nåt.. hade det ju vart riktigt surt.

Beror på under hur många år du kört in till stan 😉

Jag jobbade i InfraCity-området fram till förra året 2008 och har både tagit emot och skickat massor av prylar via f.d. Bussgods-terminalen där. Senaste gången var ett segel i augusti 2008.

Terminalen låg på Bergkällavägen, exakt här.

Och för att övertyga mig att jag inte inbillat mig allt praktiserade jag lite internet-arkeologi och hittade fossiler här och här och här.

• jesper_b

Medlem
    16 oktober, 2009 vid 10:12

Skickar med bussgods nästan dagligen i vart fall veckligen, men så säljer jag oftast inte prylar får några enstaka hundringar, även om det förekommer. Tycker bussgods ger grymmeservice och att det är smidigt som f-n att lämna av på väg till jobbet. Några segel och en bom eller ett par master brukar jag ta på bussen/T-banan. /JB

• surfslusken

Medlem
    17 oktober, 2009 vid 05:01

Normalt brukar ju jag köra relativt frekvent mellan Stockholm o västkusten och fraktar prylar åt båda hållen. De är de klart bästa allternativet för både miljö o läder, båda tjänar/spar en slant o pengarna stannar i surfkollektivet! Kolla alltid först på transportforumet här på konfen!

• kinetic

Medlem
    17 oktober, 2009 vid 07:08

…och ”sommartid”, dvs mitten av april till mitten av september så åker jag sträckan Sthlm-Skåne (Kristianstad,Lund/Malmö) i princip varje helg. Har hänt att jag fraktat prylar som sålts på konfen.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är der bara jag…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.