Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › är det en kite på bilden?
-
Du ligger lite före i tiden allt kommer att klarna så småning om.
Men ett är säkert dom lösa tiderna med hellre fria än fälla är förbi.
Det finns ingen som vill ha reklamplats på Steffo längre och dom som har vill inte ha kvar den så jag är ganska säker på att Stefan kommer att kräva strängare tag.
Jag har hela tiden försökt att inte lägga mig i mer än i helt uppenbara brott mot Steffos regler eller sveriges lagar.
Detta har tyvärr missbrukats å det värsta så detta blir kontentan av det hela. Vilket jag är den första att beklaga tycker att man skall he ett så öppet forum som möjligt.
Hugo är ju ett värre problem men jag tror att han fattat galoppen och tar det lite lugnare i fortsättningen.
VI behöver ju duktiga kitear som dessutom kan lägga upp många go bilder.
Men hugo är inte den som missbrukat forumet värst han kör en tuff ton men brukar ändå hålla sig på rätt sida gränserna.
Tyvärr är det en del andra som inte fattar mycket och det är det verkliga problemet. -
Hej jag heter Mikael och jag missbrukar forumet..
De stunder som steffo emellanåt ligger nere ligger jag och skakar i spasmer vid datorn. Jag har inte kitat sen förra året eftersom det är mycket roligare att vara på steffo å snacka skit.
Kan vi starta en stödgrupp och kalla den AS! ( Anonyma Steffoholister ), för jag behöver hjälp !
Mvh
Micke
Logga in för att svara.