Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det slut nu?…

• emil_h

Medlem
    2 november, 2008 vid 10:11

Slut nej! För fasen 10+ i veckan 😉

• stefanlindmark

Medlem
    2 november, 2008 vid 14:13

@argulander 513455 wrote:

Tycker att CWM är varmare (framförallt i kombination med att de ger mindre kramp) än allt annat jag prövat trots att de kanske läcker en aning. Har inte känt något behov av att täta sömmarna. Blir inte LiquiSole fö väldigt hårt?

Klas

Masserade ut LiquiSole över sömmarna med “glasspinnen” och det känns mjukt och följsamt. Läcker inte alls mycket nu.

Säsongen är definitivt inte slut. Idag var frosthalkan i frusna grässlänten ned till vattnet jobbigast. Och att det blåste lite för lite också.

• bjornen

Medlem
    2 november, 2008 vid 14:26

Jag har skaffat ny tät våtdräkt, hel hängsele, hela skor och en nytt neopren underställ så nu är det inte mycket som kan stoppa mig. Hoppas vinter blir lika bra som förra året då jag seglade i snitt 1 gång i veckan december, januari och februari här i Sthlm 🙂 Ni som inte testat, skaffa bra “kläder” så kommer ni att upptäcka hur roligt det är när man väl är ute på vattnet. Det kalla tycker jag är att rigga. Byta om brukar jag göra hemma om det går annars är det bara bita ihop på plats :tongue:

//Björn

• stefanlindmark

Medlem
    2 november, 2008 vid 18:03

@Bjornen 513517 wrote:

…skaffa bra “kläder” så kommer ni att upptäcka hur roligt det är när man väl är ute på vattnet. Det kalla tycker jag är att rigga. Byta om brukar jag göra hemma om det går annars är det bara bita ihop på plats :tongue:

//Björn

Neoprenstrumpor beställda och kommer nog i veckan. Underställ återstår.

Jag har dessutom plockat fram geggamojja-skyddet i galon som vi hade under bilbarnstolen när barnen var små. Så är det bara att sätta sig i bilen i våtisen och köra hem.

• sinker

Medlem
    3 november, 2008 vid 07:02

…och på den sjunde dagen skapade han… lågtrycken!

Gött att jag lämnade vinterhjulen i garaget i helgen, för nu drar det igång igen!
    /sinker

• kvabbso

Medlem
    3 november, 2008 vid 08:43

Jag vill resa bort, e ju ett lävla meck och köra med huva, skor och handskar…….. Men man gör det ju ändå

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är det slut nu?…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.