Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är jag ensam fast på jobbet

• Är jag ensam fast på jobbet

Publicerad av hakuna på 16 maj, 2005 vid 13:38

Hallååå… sitter man här och kollar ut över havet när sydvästan drar in mot gbg och solen lyser. Slutar först 18.00… Skall se om jag hinner en vända via Askimsbadet på väg hem!

/Niclas

hakuna svarade 19 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 maj, 2005 vid 14:12

jag skall jobba, hämta på dagis och skjutsa till fotbollsträning innan jag kan sticka ut. tongue.gif Som tur är verkar det hålla i sig i kväll så kan kan få sig några timmar sent…

• hakuna

Medlem
    16 maj, 2005 vid 14:58

Jag går ut på Särö 18.01! 🙂

• hakuna

Medlem
    17 maj, 2005 vid 09:58

…och när jag körde ner för backen stod det en bautalastbil ivägen och lastade på maskiner! Såg ut att ta lång tid så jag körde till Fiskebäck. Där var det lokalt juli-väder. I en radie på 1 mil runt om bryggan var det regn och rusk men inte där jag skulle surfa inte. GAAAAHHHHHH skall man nånsin få premiära?!

• dixon

Medlem
    17 maj, 2005 vid 11:03

Själv siktar jag på söndag om det blir väder

• hakuna

Medlem
    17 maj, 2005 vid 14:29

Svar till:

Själv siktar jag på söndag om det blir väder

[/ QUOTE ]

Då är jag bakis i Linkeboda…

Lørdag og søndag
    Syd og sydvest, 5 til 10 m/s, stedvis 13 m/s, i løbet af søndag mest omkring sydvest, 5 til 10 m/s.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är jag ensam fast på jobbet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.