-
Är jag ensam fast på jobbet
Hallååå… sitter man här och kollar ut över havet när sydvästan drar in mot gbg och solen lyser. Slutar först 18.00… Skall se om jag hinner en vända via Askimsbadet på väg hem!
/Niclas
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Är jag ensam fast på jobbet
Hallååå… sitter man här och kollar ut över havet när sydvästan drar in mot gbg och solen lyser. Slutar först 18.00… Skall se om jag hinner en vända via Askimsbadet på väg hem!
/Niclas
jag skall jobba, hämta på dagis och skjutsa till fotbollsträning innan jag kan sticka ut. Som tur är verkar det hålla i sig i kväll så kan kan få sig några timmar sent…
…och när jag körde ner för backen stod det en bautalastbil ivägen och lastade på maskiner! Såg ut att ta lång tid så jag körde till Fiskebäck. Där var det lokalt juli-väder. I en radie på 1 mil runt om bryggan var det regn och rusk men inte där jag skulle surfa inte. GAAAAHHHHHH skall man nånsin få premiära?!
Svar till:
Själv siktar jag på söndag om det blir väder
[/ QUOTE ]
Då är jag bakis i Linkeboda…
Lørdag og søndag
Syd og sydvest, 5 til 10 m/s, stedvis 13 m/s, i løbet af søndag mest omkring sydvest, 5 til 10 m/s.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Är jag ensam fast på jobbet
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.