Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?

• sourra

Medlem
    14 november, 2007 vid 21:01

Hehe, det var den här hon tänkte på när hon sa att du var som en dinosaur och INTE någon bad-ass predator =)

rex-3.jpg

• sourra

Medlem
    14 november, 2007 vid 21:04

Jonas, ska du ändå in på unts-unts-kategorin och fingra kan du väl lägga upp Stupidisco med Junior Jack? Den videon får mig att vilja skaffa en fluffig wrestling-ring hemma.

• above_the_law

Medlem
    14 november, 2007 vid 23:18
    Reklem;428541 wrote:
    Och eftersom vi talar musik… Är det någon mer som diggar Langhorns? Inte ska men nog väl skön surfmusik och jag skulle gärna höra någon av deras låtar på en kitefilm. Speciellt något från skivan Mission exotica. Skulle ge en härlig och soft stämning/känsla tror jag.

Håller helt me´!!!!!
    Det gamla Lundabandet som verkligen förtjänar sååååå mycket cred för att få till ett sådant grymt surfsound utan närhet till hav och stränder:laugh: !
    Kolla in:
    http://www.langhorns.com/?Listen

• skotten

Medlem
    15 november, 2007 vid 00:27

@sourra 428633 wrote:

Hehe, det var den här hon tänkte på när hon sa att du var som en dinosaur och INTE någon bad-ass predator =)

rex-3.jpg

I dunno, in my eyes this guy looks pretty bad ass to me!!!

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Är jag för gammal/svensk/ung/trist eller kan går det att välja sämre musik?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.