Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är jag sämst?

• ola-h

Medlem
    16 mars, 2008 vid 23:19

Även om en och a nan bräda blivit krav i förrådet så är min kvot av förklarliga skäl rätt låg (stort tal i nämnaren…).

På skidsidan har jag större emotionella bindningar till materialet och svårare att få iväg gamla skidor. Viss samlartendens har uppkommit med åren…

[img]http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=16223&d=1159124030[/img]

• jps

Medlem
    17 mars, 2008 vid 07:05

Ta de bredaste och bygg om till en Windski så får de ett extra liv!

• mx-iggesund

Medlem
    17 mars, 2008 vid 07:32

Inte undra på att det är så svårt att få tag på gamla billiga prylar här på köp och sälj, när surfsverige består av ett gäng gamla hamstrar 😉

• oaxen

Medlem
    17 mars, 2008 vid 09:40

Ola!

Det ser ut som om du inte ens kommit dig för att packa upp dina Völkl Sanuk.

Tjänstefel?!

• tim-eriksson

Medlem
    17 mars, 2008 vid 10:59
    Ola H.;452255 wrote:
    Även om en och a nan bräda blivit krav i förrådet så är min kvot av förklarliga skäl rätt låg (stort tal i nämnaren…).

På skidsidan har jag större emotionella bindningar till materialet och svårare att få iväg gamla skidor. Viss samlartendens har uppkommit med åren…

[IMG]http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=16223&d=1159124030[/IMG]

Tja… Jag kan gärna hugga sanuk och mantra för en spottstyvel om de bara står och dammar.. :tongue:

själv har jag ett stort gäng snowboard står i garaget. Lättare att sälja en frys på nordpolen äv vad det är att kränga snowboards. Sjukt bra saker till 70% av nypris. Nepp.. Inte en j*vel har ringt på dem.

• andersbq

Medlem
    17 mars, 2008 vid 13:15

@Ola H. 452255 wrote:

[img]http://www.tetongravity.com/forums/attachment.php?attachmentid=16223&d=1159124030[/img]

Aha, nu vet jag precis varför jag har så mycket gammal skit hemma. Men utan skidbilden hade jag inte fattat. helt enkelt ärvt anlaget från farsan. Han har ett 25-tal par skidor från från 60-talet och framåt i garaget. Ser ut som på bilden fast fler telemark och löparskidor… Men hans skidförråd tar mindre plats än 2 brädor, därför blir det inte så tydligt.

• ola-h

Medlem
    18 mars, 2008 vid 05:41

@Oåxen 452311 wrote:

Ola!

Det ser ut som om du inte ens kommit dig för att packa upp dina Völkl Sanuk.

Tjänstefel?!

Uppackade, monterade och rejält åkta sedan bilden togs. Fantastiska skidor i rätt förhållanden.

• benke-2

Medlem
    18 mars, 2008 vid 05:58
    Ola H.;452520 wrote:
    Uppackade, monterade och rejält åkta sedan bilden togs. Fantastiska skidor i rätt förhållanden.

Vare La Grave Alta eller Storstenen.

• oaxen

Medlem
    18 mars, 2008 vid 06:19

Storstenshöjden, garanterat! Sveriges skidsvar på Hoo’kipa! : )

• stoorfaen

Medlem
    18 mars, 2008 vid 10:20

Åhh! Nu när samlarna är på tråden måste jag passa på att fråga. Håller nämligen på att renovera lyan det är inte tokliten, men tillräckligt för att det är ocoolt att täcka väggarna med segel brädor master och bommar…ni hajar vart jag är på väg…jag planerar att skicka upp det i taket ja. På så vis kan jag snabbast möjligt ta fram allt och klämma på det! 😛 Någon som har en bra ide på detta, hellst med en kranarm som man kan vinkla ut genom förstret och bara släppa ner grejerna på takräcket! 😀

• stoorfaen

Medlem
    18 mars, 2008 vid 10:22

ursäkta gramatiken…

• stoorfaen

Medlem
    18 mars, 2008 vid 10:22

…och stavningen…

• dr-masse

Medlem
    18 mars, 2008 vid 10:28

Tips – tryck på knappen “Edit” så sparar du några ursäkter. Och stavfel. Använder den själv ganska ofta, ähum.

• rooster

Medlem
    18 mars, 2008 vid 11:59

@Ola H. 452255 wrote:

På skidsidan har jag större emotionella bindningar till materialet och svårare att få iväg gamla skidor.

Pröva riktiga bindningar nästa gång så kanske det går bättre

• jmb

Medlem
    27 mars, 2008 vid 18:51

en årlig vindsurfing-loppmarknad kanske vore på sin plats? Vore kul att se vad folk har i gömmorna.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är jag sämst?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.