Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing AR och lättvindskite?

• cortex

Medlem
    11 mars, 2004 vid 15:17

Det var inte menat som en påhopp tillbaka heller. Det är bara ren information, inget un-loose med den. tongue.gif

Mest bara en påpekan att moderna foils trivs alldeles utmärkt på vattnet också (å givetvis ännu bättre i luften grin.gif).

Helt chockerande nog så brukar jag också starta mina foilar och LEI’ar från stranden… bara när det inte finns någon strand att starta från som den andra metoden är bra att ha i bakfickan.

Kan ju bara påpeka att jag gärna kör LEI också för den delen… fast aldrig på snö/is eller i lättvind.

/Kaj(Tech)

• falk__enberg

Medlem
    11 mars, 2004 vid 15:36

Jag har tyvärr aldrig testat en foil…skulle va kul å prova för å veta skillnaden… smile.gif
    Det dyker nog upp nåt tillfälle till sommaren…

• cortex

Medlem
    11 mars, 2004 vid 16:29

Det ska vi nog kunna fixa… Tror att de flesta LEI-fanatiker kommer att uppskatta Psycho 2′ an ganska mycket. smirk.gif
    Jag kommer väl närmast ner till Halmstad i början av maj för en liten demo, så om du har vägarna förbi då så är det ett utmärkt tillfälle. Jag gör ett inlägg på Steffo när datumen är bestämda.

/Kaj(Tech)

• anonym-anvandare

Medlem
    11 mars, 2004 vid 16:36

Asså lågt AR bruka ge snabbare kite gossar. Men det har inte så mycket med det att göra överhuvudtaget.

/Jeppe Kung

• nic

Medlem
    11 mars, 2004 vid 19:58

Du menar snabbare att svänga antar jag?

nic

• falk__enberg

Medlem
    11 mars, 2004 vid 22:31

Svar till:

Det ska vi nog kunna fixa… Tror att de flesta LEI-fanatiker kommer att uppskatta Psycho 2′ an ganska mycket. smirk.gif
    Jag kommer väl närmast ner till Halmstad i början av maj för en liten demo, så om du har vägarna förbi då så är det ett utmärkt tillfälle. Jag gör ett inlägg på Steffo när datumen är bestämda.

/Kaj(Tech)

[/ QUOTE ]

Javisst ! E jag bara ledig så kikar jag ner smile.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing AR och lättvindskite?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.