Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › AR och lättvindskite?
-
Det var inte menat som en påhopp tillbaka heller. Det är bara ren information, inget un-loose med den.
Mest bara en påpekan att moderna foils trivs alldeles utmärkt på vattnet också (å givetvis ännu bättre i luften ).
Helt chockerande nog så brukar jag också starta mina foilar och LEI’ar från stranden… bara när det inte finns någon strand att starta från som den andra metoden är bra att ha i bakfickan.
Kan ju bara påpeka att jag gärna kör LEI också för den delen… fast aldrig på snö/is eller i lättvind.
/Kaj(Tech)
-
Jag har tyvärr aldrig testat en foil…skulle va kul å prova för å veta skillnaden…
Det dyker nog upp nåt tillfälle till sommaren… -
Det ska vi nog kunna fixa… Tror att de flesta LEI-fanatiker kommer att uppskatta Psycho 2′ an ganska mycket.
Jag kommer väl närmast ner till Halmstad i början av maj för en liten demo, så om du har vägarna förbi då så är det ett utmärkt tillfälle. Jag gör ett inlägg på Steffo när datumen är bestämda./Kaj(Tech)
-
Asså lågt AR bruka ge snabbare kite gossar. Men det har inte så mycket med det att göra överhuvudtaget.
/Jeppe Kung
-
Svar till:
Det ska vi nog kunna fixa… Tror att de flesta LEI-fanatiker kommer att uppskatta Psycho 2′ an ganska mycket.
Jag kommer väl närmast ner till Halmstad i början av maj för en liten demo, så om du har vägarna förbi då så är det ett utmärkt tillfälle. Jag gör ett inlägg på Steffo när datumen är bestämda./Kaj(Tech)
[/ QUOTE ]
Javisst ! E jag bara ledig så kikar jag ner
Logga in för att svara.