Senaste nytt Forums Är R.I.P borttagen från ftpn?

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2003 vid 15:19

Tack för att du var övertydlig, Pederboy, tyvärr så hjälpte det inte iaf, verkar inte ha gjort det för någon annan heller… Som jag sa så kan jag inte gå in från explorer utan jag anväder ett ftp-program. Först loggar jag in, sedan går jag in på “nya”, då ser listan ut så här:

[img]http://medlem.spray.se/smguld2002/finns_ingen_RIP.JPG[/img]

• pontuss

Medlem
    28 november, 2003 vid 15:21

Glömde visst att logga in wink.gif

• steffo

Medlem
    28 november, 2003 vid 15:42

Jag har rensat bort en del filer som är copyrightade. Det finns säkert fler som borde plockas bort men de som nu är borttagna går faktiskt att köpa smile.gif

Däremot får ni gärna ladda upp fler egenproducerade filmer.

/Steffo

• anonym-anvandare

Medlem
    28 november, 2003 vid 16:11

Dum fråga: Behöver man ett extra program för att gå in på ftp:n och i så fall kan någon rekommendera ett shareware som man vågar ladda ner och installera??

• joce

Medlem
    28 november, 2003 vid 18:53

Använder du Internet Explorer kan du köra ftp://ftp.steffo.nu/
    Sedan är det bara att dra och släppa filerna du vill ladda ner, alternativt kan du högerklicka på filen och välja kopiera till…

/Joce

• imported_borje

Medlem
    28 november, 2003 vid 20:41

Du behöver inget ftp program till steffos ftp. Gå till startsidan och tryck på ftp länken bara. Om du tvunget vill ha ett ftp program så sök på http://www.download.com och kolla på något shareware eller freeware program.

• anonym-anvandare

Medlem
    29 november, 2003 vid 01:49

Om det är någon som råkar ha RIP så är det bara att höra av sig till mig wink.gif

• pontuss

Medlem
    29 november, 2003 vid 01:51

Ledsen… så här dags kan jag inte tänka, jag säger det igen:

Är det någon som har RIP är det bara att höra av sig till mig! Eftersom jag bara säger att ni ska höra av er så behöver ni inte ta bort detta meddelande, moderatorer wink.gif

• dannew

Medlem
    1 december, 2003 vid 12:39

Var köper man RIP?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Är R.I.P borttagen från ftpn?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.