Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Är Robban bra?
-
Är Robban bra?
Publicerad av anonym-anvandare på 19 april, 2000 vid 14:58Bor i Malmö och har tänkt shoppa lite surfprylar. Läste några inlägg att Robban på ”Robbans surf och sport” har en tendens till att blåsa sina kunder. Stämmer detta eller är det bara skitsnack? I så fall handlar jag mina grejer av
någon annan, Surfers Workshop tex.anonym-anvandare svarade 25 år sedan 5 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
vakna upp nu om du ändå ska ha min bräda så får du betala det jag begär varken mer eller mindre 6000:-inkl. boardbag ÄR billigt för den brädan vill du inte ha boardbagen så kan vi dra lite på priset!! Om du vill veta mer så slå gärna en signal så gräver vi ner stridsyxan…Micke
-
exempel
Hy Line Race 6.5 -87 1000 kr
Gaastra Speedfoil 9.0 -86 1200 kr
Freedom Speed 4.3 -86 1000 krRobbans håller väl hyfsade priser på nya prylar,
men då 15 år gamla beg. segel i princip är lika
dyra som 2-3 år gamla märkes segel då är ju någonting fel.
Ett visst antik….eller bakteriefosiler kanske följer med. -
BRA!!! Nä knappast det e en jävla idiot Handla aldrig hos denne idiot
och ja han blåser kunder! e det så att du inte vet exakt vad du skall ha så blåser han dig på allt skit han har.
kan rekomendera dig att handla hos surfersworkshop!! -
Var de priserna ett skämt eller, såna segel skänker man bort..
-
Kolla in http://www.surfersworkshop.com eller ring 0704-672844. Att skicka mail går också bra. adressen hittar du på hemsidan.
Mvh
Paddy
Surfers Workshop Malmö
-
priserna får du nog fråga robban om
kolla in robbans hemsida så får du se själv -
http://www.angelfire.com/ma/sportsurf/
eller kanske snabbare via
LBWS hemsida
http://www.lbws.com + via länkarna -
Nej, nej!!!
Den tokfan kan man inte handla hos. Priserna på seglen är faktiskt, tro det eller ej, sanna. Det hela blir inte bättre av att han själv inte är en speciellt aktiv surfare och därmed får man inte adekvata och trovärdiga svar på sina frågor man ställer honom ang. produkter.
Dom som försvarar Robban är antingen släkt, köpta av honom (!) eller väldigt lokalpatriotiska. Själv duger han till att köpa videofilmer hos, men numera får gärna Paddy sälja dom till mig. Jag köpte en våtdräkt där för några år sen och grämer mig fortfarande… Undrar om han kommer ut med en katalog i år (inköpt hos SP’s). Förresten så skall fastighetsägaren omförhandla hyran så vad jag hört så är han inte pigg på att ha kvar butiken senare. Förlust – KNAPPAST!!!Kanske en juste rea på gång (precis som Surf Total, snyft R.I.P). Då skulle man äntligen få ngn. nytta av just TOKFAN.
/En som INTE blivit blåst, men JÄVLIGT NÄRA… -
Jag har fortfarande hakan hängandes i knät efter att ha varit inne på Robbans hemsida och kollat in beg.priserna på segel!
2900 boleros för ett Simmer SC3-96, inte konstigt att majoriteten av hans dyra segel syddes på 80-talet!!!
Inser inte killen att han ALDRIG blir av med dessa segel(80-talarna) ens om han skänker bort dem, eller är det antikvärdet han hoppas på ?
MVH
Logga in för att svara.