Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Är sand mellan tårna bra?
-
Är sand mellan tårna bra?
Publicerad av anonym-anvandare på 21 oktober, 2001 vid 16:40Ny film, är den något att ha?
Ps! När är R.I.P inspelad o hur lång är den?
anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Såg den för första gången i förrgår och tyckte det var den bästa surffilm jag sett. Någon skrev ”fem fenor” då den kom och jag kan inte annat än hålla med
-
Sand……. är riktigt bra
R.I.P är inspelad 1995 och är 45min lång -
den är bra, just för att det är lite mer personligt än bara annonyma hopp och skutt. Ett skönt, opretentiöst hopklipp av deras resa till… ja, vart var de nu de var…? Vindsurfsöndag på Extreme channel just nu, det blir lite mycket likartat efter ett tag tycker jag- samma musik och samma filmstil- sand… är bättre.
Surf on!
Hanna
Imorgon ska det blåsa i Stockholm!!!!!! Bara man kommer ner i isvattnet… -
Sämsta jag sett på länge, mest en massa snack. Vill man se windsurfing så ska man se sig om efter en annan film. Vill man däremot veta vad ett gäng Stockholmare tycker om Hawai och sig själva så är Sand me…… ett utmärkt val.
Mvh Hsian Ybbor -
Den är rätt skön. goa kommentarer som: eurocooksen o geaksen!! klockrent uttryck
-
Sällan har jag sett folk (speciellt en kille) häva ur sig så mycket klyschor som i den filmen
(”Det är ingen sport, det är en livsstil”). -
Den är kanonbra, särskilt om man ha reda på hur man kan åka till utomlands och segla. Bra personer berättar om var man seglar och att det finns mer än bara
Hookipa att segla på. Och sen kommer ju världscuptävlingen som är grym!
Lite av allt, MYCKET BRA FILM ++++ -
Du är nog bara avundsjuk som inte vågar säga det själv 😉
Filmen känns ärlig och cool! -
Ha, skulle inte jag våga använda klyschor?
Hör här då:
”Vindsurfing är bättre än sex”!
😉/Anders
Logga in för att svara.