Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är sjöbrisen igång i Stockholm?

• petalz

Medlem
    12 maj, 2011 vid 12:17

Tänk bara på att vad jag ville säga är att kallfront i kombo me rätt grundvind i princip garanterar bris. Detta betyder inte att det är ett krav, vädersystem är ju som vi vet rätt komplexa grejer =)

/ Peter

• hanlar

Medlem
    12 maj, 2011 vid 15:26

jag kollade varken molnen eller spådde i sump. säger dom bris på rapporten så tror man ju på det… konstigt – dom som aldrig har fel…

• marden

Medlem
    14 maj, 2011 vid 15:09

idag då?
    rätt grundvind och såna här “stora” moln fotade från sadeln ner mot fituna hållet kl16,00

• herr-pelegrin

Medlem
    14 maj, 2011 vid 17:19

LÖRDAG EFTER 16 – Stundtals helt ok i byarna i kanten på Horsan!

• staffomania

Medlem
    14 maj, 2011 vid 17:47

Idag blåste det rätt bra på fituna när jag drog vid 17.

• stefanlindmark

Medlem
    15 maj, 2011 vid 05:46

Sjöbrisen stod på sig i ungefär 3 timmar vid Österskär på lördagen. Vi var 4 vindsurfare på vattnet.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Är sjöbrisen igång i Stockholm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.