Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Arbeta som Engelska-lärare och kita, är det soft?

• zoolander

Medlem
    14 februari, 2004 vid 08:15

men min tjej har varit där som lärare, hon tjänade nada.. och jag lovar att hon är bättre än alla oss på engelska!

• lafleur

Medlem
    14 februari, 2004 vid 16:28

hum, det låter konstigt, min bror som arbetade där i över 2 år tjänar mycket bra, och jag kommer att komma in på samma ingångs lön som han!

Så det är inga problem, hon måste nog ha blivit utnyttjad… Ta det inte ordagrant…

• zoolander

Medlem
    14 februari, 2004 vid 21:21

hehehe.. av thaipojkarna

• lafleur

Medlem
    16 februari, 2004 vid 16:48

ja, kanske det! wink.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Arbeta som Engelska-lärare och kita, är det soft?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.