Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Arbete – förmån eller förbannelse?

• Arbete – förmån eller förbannelse?

Publicerad av supergleiter på 27 maj, 2009 vid 06:42

Grattis till alla er som är ute & surfar idag!
    Jag förväntar mig mycket air shots från apel idag.

Nån som kan tipsa på klausuler ni fått igenom med arb.givare/uppdagsgivare map arbete på annan ort på blåsiga dagar?

Idag är det definitivt en förbannelse att jobba

mes svarade 15 år, 5 månader sedan 5 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • sioman

Medlem
    27 maj, 2009 vid 08:05

Yes, kmr själv att gå ut runt 2! Men du jobbar väl inte hela dagen lr? 😉

• dragenrof

Medlem
    27 maj, 2009 vid 08:51

Idag av alla dagar måste jag vara på kontoret till 17 och sedan representationsmiddag kl 19 = ingen surftid idag på årets bästa dag 🙁

• stefanlindmark

Medlem
    27 maj, 2009 vid 09:08

Stackare! Obligatorisk gratismiddag på surftid och sedan kommer du dessutom bli beskattad kostförmån.
    Eller? 😉

• dragenrof

Medlem
    27 maj, 2009 vid 11:14

Näääää… Nån måtta får det väl vara??? 🙂
    Middagen får farbror /// bjuda på idag!

Förhoppningsvis håller det i sig till imorgon em. Då blir det A-viken och förhoppningsvis premiär med ny bräda!

• mes

Medlem
    27 maj, 2009 vid 12:12

eller så springer frugan Blodomloppet 5 km i Slottsskogen och kommer hem 21.00…
    Jag tror på pensionen som räddaren…
    God damn…:(

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Arbete – förmån eller förbannelse?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.