Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ARC
-
Publicerad av anonym-anvandare på 2 augusti, 2001 vid 19:56
Goddag!
nå’n som vet något om Peter Lynn ARC (senaste generationen)? är dom bra!!!
funderar på att införskaffa en sådan! Har hittat en komplett ARC 1120 för 7500:-(från Ausralien)anonym-anvandare svarade 23 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Jag har hört att dom ska vara bra, jag kör själv med en waterfoil från peter lynn men ska byta upp mig till en ARC så om du vill dela med dig om hur du kan få tag i en så billigt så låt mig gärna veta… 🙂
-
7800:- blir det med frakt fr en komplett 1120, nya generationen, leading edge kites http://www.lekite.com.au , fast priserna som står där stämmer inte för oss, vi behöver inte betala GST (typ moms tror jag). Om du också är intreserad av inköp kanske man borde göra nå’t gemensamt och försöka få ner priserna lite mer…
Jag kan tyvärr inte shoppa förrens om några månader.
Jag har mejlat Bob eller vad han hette och fått den här infon, han gav mig också ett pris inkluderat twintip bräda(bi-di typ) för det kitet skulle han ha 12-13 000:- utan frakt på brädan (han visste inte vad det skulle gå på)
/ Fredrik -
ok låter fint, jag har inte så mycket cash nu heller så jag väntar gärna ett slag.
Har en polare till som är sugen på en.skicka gärna ett mail längre fram… jimmy75@passagen.se
-
Ok! du får gärna mejla mig också när du känner att det börjar bli dags att införskaffa… f.augustinson@sweden.com
/ Fredrik
Logga in för att svara.