Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite åre!

• tobas

Medlem
    7 december, 2007 vid 15:05

Du har ju, tobbetech (kitenation o Järpen), ziik (Joel) och Steppo ( http://aventyrligt.se ) för att nämna några. Själv får jag hålla till godo med Ö-livet ett tag till / Tobas

• wille-w

Medlem
    8 december, 2007 vid 12:33

tack tack!!!

• tobas

Medlem
    8 december, 2007 vid 15:48

Wille om du har facebook så finns det en grupp där som heter Åre Kite. Där hittar du fler av localsen 😉

• wille-w

Medlem
    14 december, 2007 vid 08:13

den ska jag gå med i!!!!!!
    ses på snön!!

• krillan82

Medlem
    15 december, 2007 vid 15:04

jag kommer upp nästa helg men måste tyvärr dra hem igen den sisste. E sjuuukt sugen på att prova snökite… Hör gärna av er näste helg.

• djevulen

Medlem
    22 december, 2007 vid 18:58

jag kommer upp den 28 dec å har med mig en ss rev för demo så ser du någon skåning med en rev e det bara å hojta till,har även med mig två EH-ripper för den som e intresserad
    Mathias

• krillan82

Medlem
    23 december, 2007 vid 09:15

Djevulen. Kan inte du ringa mig när du kokmmit upp. Jag befinner mig 1.7mil öster om Åre. Är sugen på att prova snokite som fain… var hade du tänkt köra. Ingen snö på sjön.

• djevulen

Medlem
    23 december, 2007 vid 10:21

@Krillan82 435105 wrote:

Djevulen. Kan inte du ringa mig när du kokmmit upp. Jag befinner mig 1.7mil öster om Åre. Är sugen på att prova snokite som fain… var hade du tänkt köra. Ingen snö på sjön.

klart jag ringer när vi e uppe,jag har heller aldrig varit i åre så jag har ingen aning om var man kör,det e ett par kompisar som åxå e uppe som har koll på läget,vi har tillgång av både bil å snöskotrar så det blir nog inga problemas,,bara vi får litta vind så löser nog allt sig
    0706-973460

• krillan82

Medlem
    23 december, 2007 vid 10:50

Låter fan gött. Min syrra bor ju som sagt lite utanför men att ta mig in till åre är nog inte några problem. tänkte fixa liftkort i dag tror du man måste ha det tkite. eller räcker det att jag köper fram til den 28e? haj svajs

• kitemaster

Medlem
    23 december, 2007 vid 19:30

Storulvån ligger väl inte så långt bort? Där brukar det ligga metervis med snö och blåsa friskt ifall ni inte hittar någon spot i åre. Kolla med Milkman.

• krillan82

Medlem
    26 december, 2007 vid 08:58

okie… är det någon som ska till storulån idag? är bommen nere eller öppen?

• krillan82

Medlem
    26 december, 2007 vid 09:04

vålådalen nullkärn idag… är det någon dåre som vet om det fugerar. svara för fan

• krillan82

Medlem
    30 december, 2007 vid 10:30

Köra någonstans runt åre nu

• wille-w

Medlem
    30 december, 2007 vid 13:59

tja!!!
    är uppe i åre nu!!! e sugen på att dra ut efter nyår!!!

• krillan82

Medlem
    30 december, 2007 vid 15:41

@wille w 436038 wrote:

tja!!!
    är uppe i åre nu!!! e sugen på att dra ut efter nyår!!!

Gör du så lille vän. jag drar hem till mina goa skaune gubbar ikväll.

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite åre!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.