Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Åre imorgon (onsdag)
-
Åre imorgon (onsdag)
Publicerad av mrmille på 31 januari, 2006 vid 18:12Det blir troligen en sväng på fjället kring lunch
Vindarna ser ut att lugna ner sig lite, dagens byar på 39 sekundmeter är lite väl häftigt.Men, utlovade 9-14 m/s är ju klart bättre =)
Slå en pling om det finns intresse!
0734-271898/ Eric
melker svarade 19 år, 1 månad sedan 7 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
Fan vad du tjatar byar…
Man snackar om hur mycket det blåser å inte vilket värde som fladdrar upp på din tjatiga vindmätare.
Blåste det snitt på 30 eller på 12?
Kan vara en by på 39 m/s men fortfarande en jävla skillnad. -
hmmm
ok, snitt runt 29 m/s på hög
runt 12 m/s på lågbyar på + 10 på både, eller dvs 39 m/s samt 22 m/s.
Hadet så jävla kul med dina förbannade kuktubar i dom vindarna då -
”Förbannade kuktubar”?
Jag har inte pratat foils/tub… tycker det är fixerat vid ”exakta” vindangivelser… som är helt ointressanta. -
Sorry från mig med…
Ska vi kramas lite?
Nävisst ja… du tillhör ju det andra laget.
😉 -
Eddie wrote:Sorry från mig med…
Ska vi kramas lite?
😉Akta dig Mille kan karate.
-
Kan man inte kramas med folk som kan karate då?
Melker… Han kan karate… fast han är lite kramsjuk också. -
mrmille wrote:hmmm
ok, snitt runt 29 m/s på hög
runt 12 m/s på lågbyar på + 10 på både, eller dvs 39 m/s samt 22 m/s.
Hadet så jävla kul med dina förbannade kuktubar i dom vindarna dåGrattis! Kan inte va kul att sitta i ett blåsigt och regnande åre med ett snabbt sjunkande snötäcke (haha!). Den enda tröst du har tycks va fjoilen å de é inte mycke till tröst det
-
Eddie wrote:Sorry från mig med…
Ska vi kramas lite?
😉Hehe, akta så jag inte tar med mig biorno. Han är kramsjuk. Kan karate också iofs. Men det måste man ju som kitecop.
ArnoldErik wrote:Grattis! Kan inte va kul att sitta i ett blåsigt och regnande åre med ett snabbt sjunkande snötäcke (haha!). Den enda tröst du har tycks va fjoilen å de é inte mycke till tröst detHehe, inte då. Det finns gott om snö om man bara flyttar sig några mil mot norska gränsen. Eller om man åker upp på skutan. Imorgon ser det riktigt lovande ut faktiskt!
-
Mille kan karate hahah vilket skämt. Kom igen bara elle snarare kom igen när ni kan komma upp med nåt eget ”jävla kjoltyg till foliekiatare”.
Och krams det gör jag, men inte med det andra laget. ok det kanske jag gör men då för att krama livet ur dom.
Arg? Ja det kan du ge dig faan på!
Logga in för att svara.