Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › ÅrePics, nu även med lite bilder från Eventet v9
-
ÅrePics, nu även med lite bilder från Eventet v9
Publicerad av tobas på 11 maj, 2005 vid 21:03Såg lite härliga bilder från den gamla hemmahamnen i Askim och kände en viss saknad. Har dock haft det ganska gött här uppe bland jämtar och renar och tänkte jag skulle delge lite av detta till alla skåningar (dvs alla söder om dalälven).
Må väl and may the wind and women be with us / TOBAS
anonym-anvandare svarade 19 år, 11 månader sedan 9 Medlemmar · 38 Svar -
38 Svar
-
Bilden innan var från toppen av Getryggen med sylarna i bakgrunden.
Denna bild är då vid launchade vid elvatiden för att bege oss på en tur som innehöll två toppbestigningar och en tur till Blåhammarens fjällstation dryga milen bort. Tillbaka till bilen var vi vid halv nio på kvällen. Utmattade men lyckliga
-
Här är Ville, som köpte sin första kite en Gurerilla II i vintras och som numera är helt frälst, ståendes på toppen av Getryggen.
-
Här kommer lite mer bilder från våran tur. Tyvärr tog batterierna slut det blev inga bilder från cruisingen till Blåhammarn
-
Här kommer lite bilder från en session vid solravinen strax nedanför toppen på Åreskutan. På toppen av skutan kan man oftast hitta vind även om det är stiltje lite längre ner
-
Goa bilder men när kommer sommar bilderna!
Vi här nere kör snart i shortie! -
Slutligen kommer lite bilder på min senast gunstling V19. Hoppla hoppla det rör ju på sig
Först Nick från totalskidskolan som provar den precis vi toppen av Åreskutan. Precis innan kan jag kanske som första kitare kört upp på taket av toppstugan och därifrån begrundat den underbara utsikten. -
Lite luft under vingarna vid först testen med V19 för Åres kanske bästa liftvärd VilleVonka
-
Får själv känna på och göra några ytterligare spår efter dryga 4 timmars intensivt kitande i Stendalen den 8/5.
Logga in för att svara.