Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ÅrePics, nu även med lite bilder från Eventet v9

• tobas

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:47

Det var både gott om luft och snö denna dag i stendalen. Idag hade jag laddat för en jungfrufärd ute på Åresjön men väl nere vid Draklanda så snittade vinden inte mer än 3,5 m/s och då det inte direkt är en långgrundstrand med ljummet vatten så blev det att ta svansen mellan benen och köra hem. Må väl och snart snart snart så är det sommar…

• mrmille

Medlem
    11 maj, 2005 vid 21:55

Väl väl!
    Phantomen funkar klockrent. Fick använda lite större bräda på fårö än tänkt men den passade fint in i vägorna. Precis lagom soft att rida dem på en stor bräda.

Hör av dig när du närmar dig lkpg och glöm inte vår tur till gotland senare under våren wink.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 maj, 2005 vid 09:31

Nu längtar jag tillbaka till vintern, det kan jag kova!

Kul att se Venom i action!

/Cajza (=MrsMille)

• vilhelmerovraren

Medlem
    12 maj, 2005 vid 10:11

Ja!! visst var det underbart!! och nog är jag frälst alltid, det är ju fan roligare än att åka skidor?!!

och nu var sommarjobbet fixat så då är frågan om inte jag med måste skaffa en fet kite, såna sköna häng grin.gif

vi ses på vattnet i sommar!
    /Ville

• kiters_se

Medlem
    12 maj, 2005 vid 11:27

Svar till:

Här är Ville, som köpte sin första kite en Gurerilla II i vintras och som numera är helt frälst, ståendes på toppen av Getryggen.

[/ QUOTE ]

Grymt fin text i kiten! grin.gif

Peter

• cortex

Medlem
    12 maj, 2005 vid 14:27

Goa bilder! Nästan så man blir vintersugen. grin.gif

Hörru Tobas, när kommer du ner till sydligare breddgrader igen så man kan få testa Venom’en? Klart nyfiken på den.
    Vi drar ju till Gotland nästa helg… 30-35 pers… så om du råkar vara i krokarna så vill jag få testa lite gift. grin.gif

/Kaj(Tech)

• vilhelmerovraren

Medlem
    12 maj, 2005 vid 16:52

hallåj peter, du har väl sätt bilden i lite större version väl? då syns de ju skitbra vad som står där i smile.gif

• kiters_se

Medlem
    12 maj, 2005 vid 17:32

Helt grymma bilder gubbs!
    Man blir sjukt sugen!
    Å så är ni själva på hela skutan oaaaaaaaaoooo!

Kite one!

Välkomna till Götet!

Husvagnen är framme vid Åsa Vallersvik å snart är Kiters.se ”kitecenter” uppe!

Peter

• mrmille

Medlem
    12 maj, 2005 vid 18:23

Gud va gött peter
    tar med mig tanten (eller vise versa) och hälsar på lite sen =)

• tobas

Medlem
    13 maj, 2005 vid 08:53

Hej Kaj!! Vet du om det finns några båt,bil o sovplatser kvar till Gotlandshelgen?? Då kanske du kan få dig lite gift du oxå grin.gif grin.gif

Här kommer lite fler bilder från Eventet vi hade helgen v9 Första dagen var bara en lång väntan där det började blåsa efter mörkret intrång så vi körde lite på sjön i ljuset från några 500w spotlights. cool.gif

• tobas

Medlem
    13 maj, 2005 vid 08:55

Väntan II

• tobas

Medlem
    13 maj, 2005 vid 08:56

Väntan III

• rambo_johnson

Medlem
    13 maj, 2005 vid 08:59

åre ser för ejvla sunkigt ut måste jag säga, är inte sälen o hundfjället bättre?

• tobas

Medlem
    13 maj, 2005 vid 08:59

På söndagen fick vi i alla fall lite vind även om inte vädret var det bästa. Totalt under helgen var det ca: 30 st kitare som var med på de olika aktiviteterna + några noviser som kom ned och fick sig lite prova på.

Riggning på Åresjön och en alldeles sprillans V10 i luften!

• tobas

Medlem
    13 maj, 2005 vid 09:04

Björn från Puresport.no som var med och arrangerade!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing ÅrePics, nu även med lite bilder från Eventet v9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.