Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Årets bilder
-
Årets bilder
Publicerad av getwet på 24 november, 2005 vid 20:12Nu är säsongen tyvärr slut för min del….men längtar redan till nästa med nytt material, ny kropp, nya ställen och ett dj…. driv i bitarna. Men för att minnas en säsong som för min egen del blev en med dålig vindstatistik men ändå en av de roligaste på många år, kanske det kan få komma in lite speed/slalom bilder från årets begivenheter.
Ska själv gå igenom bildarkivet (måste bearbeta dom först i photoshop)och sålla ut några stycken för att lägga in, ni andra kan väl göra likadant så får vi dräggla lite nu i höstrusket.
Börjar med en bild från Ekeviken.dr-masse svarade 18 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Det fick bli en till. Även den från Fårö en magiskt varm och skön fyra dagars i September.
-
tbsurf… vad kör du med för segel på bilden, ser tight och fint ut.
-
Lite hårdvinds racing med Formula i Hässleholm
9.0 och 10.0 segel. På halvind loggade vi över 28 knop under säsongen med 9.0 och 8.4.
Så formula är inte bara lättvinds cruisng.// Dala //
-
undrar om det inte är getwet på bilden med ett RX av någe slag?
-
Svar till:
undrar om det inte är getwet på bilden med ett RX av någe slag?
[/ QUOTE ]
visst är det getwet som speedar på med sitt rx1-5.8
här finns mer info från den dagen, som vi numera har döpt till Maria dagen efter lågtrycket som drog förbi
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=833 -
GÅSHUD…………………tre räjsers på samma bild!
Matar på med ännu en bild från Fituna, även det en bra höstdag med choppy vatten men varmt!
Bilden visar tycker jag när slalom och fart är som bäst, vitskum och vattenstänk runtom….och fullfart!Hörru TB, du har en del bilder, och även ni andra fram med dom nu..!!!!!
-
Har tyvärr inga bra action-bilder, men har en ganska bra bild på Micke från September i år. (Vet att alla är mest intresserade i vad han håller, men ändå…)
[img]http://www.kinnas.com/PICT0012.JPG[/img]
-
ett av mina absoluta favorit spot
Mariestad Ekudden Vänern
Här är det riktigt grymt bra när det är rak väst kuling på skagerak
Den här dagen var det tyvär vridande mot väst och avtagande. -
måste klämma in en bild till på en som jag hoppas få se mycket av nästa säsong, Speed-Rune
bilden är från farsta näs södertälje höst-05
-
Ser trevligt ut, hur grunt är det, och vilken del av vänern ligger det i?
-
Knatte
Gäst25 november, 2005 vid 21:24Ser ju ut att vara grymt plattvatten där
Då talar ju ryktet sanning
Logga in för att svara.