Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Årets första afterworksession Askim idag fredag?

• jonaish

Member
    4 april, 2008 at 20:57
    WakeNils;456243 wrote:
    mmm… nya kites o nya bindningar, vinden är uppe i 7ms nu… känns lovande!

var köpte du bindningarna mannen?

• johanw

Member
    4 april, 2008 at 21:33

@jonaish 456326 wrote:

http://www.liquidforcekites.se

• rusiak

Member
    5 april, 2008 at 06:35

@Blackadder 456320 wrote:

Läjet var fint som fan. Vinden kom vid kvart i fem. Jämn å fin vind med bra tryck i tolvan. Vi var två personer idag som delade på Läjet.

Den delade vi bra på du, gött som stryk..Brallade på rejält strax efter att du åkt, nästan så man fick hålla i hatten.

Hörs!

//alex

• blackadder

Member
    5 april, 2008 at 06:50

Ja, jag ångrade mig lite när jag stuckit. Men jag fick ju 2 timmar å de får man vara glad för!

Det gör vi.

• wakenils

Member
    5 april, 2008 at 07:32

@jonaish 456326 wrote:

köpte dem begagnade, rimsson hade för stora fötter… möjligt att jag också har det men vafan man ska ju sitta fast ordentligt!

• hodad

Member
    7 april, 2008 at 09:58

Lördag funkade också även om 16kvm var onödigt stort.

Page 2 of 2

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Årets första afterworksession Askim idag fredag?

You must be logged in to create new discussions.