Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Årets kitebild 2008 – Nu på webben

• Årets kitebild 2008 – Nu på webben

Publicerad av chohoo på 17 mars, 2009 vid 21:33

http://www.chohoo.com/hyper/index.php/arets-kitebild ligger nu vinnarbilderna

Grattis Jesper Anhede till att ha knäppt 2008 års bästa kitebild. Grattis också till Simon Carlquist och Emil Gustafsson som tog hem 2:a- och 3:e-placeringen.

Dessutom vill jag tacka alla duktiga fotografer som ställde upp i tävlingen, alla jurymedlemmar som hjälpt till med granskningen, samt de externa sponsorerna O’Neill och Outside.

Hoppas vi ses igen när det är dags att utse 2009 års bästa kitebild.

/Johan

alesand svarade 16 år, 1 månad sedan 12 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • jumper

Medlem
    17 mars, 2009 vid 21:45

Nice:)

• skotten

Medlem
    17 mars, 2009 vid 22:05

awesome : )

• hengo

Medlem
    17 mars, 2009 vid 22:29

3e priset var ju en ärkegubbraily, tänk om nåt barn nu ser det här och tror att det är rätt och apar efter 😉

Grymma bilder allihopa

• hugeo

Medlem
    17 mars, 2009 vid 22:43

rätt skabbiga allihopa säger jag, hengo du som har ett tränat öga har du smögat braj nu igen

• above_the_law

Medlem
    18 mars, 2009 vid 06:32

Svårt att avgöra kvalitén från min cp-skärm, men tycker absolut att det var roligt att se lite skaparanda och omväxling i kompositionen. Bilderna återger ju både åkarglädje och fotografglädje.

Grattis Jesper!!! Snart kommer lite film från samma ställe på On Shore Short Film Festival på Majas i Varberg:-). Tyvärr hade vi problem att få tag i bensin till båten/bilen och den dag vi kom ut till Ille Caret var det bara ca 1 h som det blåste så man kunde showa lite…

• stor-dansken

Medlem
    18 mars, 2009 vid 10:09

nice foton. nu måste jag ju börja snowkita det ser ju sjukt gött ut 🙂

• tomp89

Medlem
    18 mars, 2009 vid 14:41

oooooj vilka sköna foton 😀 grattis dom som vann

• johannes

Medlem
    18 mars, 2009 vid 16:05

ööööööööööhhhhhhh Jacob på bilden, Ringsegårdlocal…….

• martent

Medlem
    18 mars, 2009 vid 16:34

1 var grym!

• stalljone

Medlem
    18 mars, 2009 vid 17:13

Ett stort tack till Per Alesand för sin ljusa bringa, Jakob Jakobssons djärvhet 🙂 och Jesper Anhede fotografiska skicklighet. Plats Guadalupe ön Ille Caret.

Jag kan verkligen rekommendera en kiteresa ner till Guadalupe, helt klart den bästa resa jag någon sin har gjort och att få avsluta resan med årets kitebild är nästan för bra för att vara sant.

Inom kort kommer fler bilder ligga ute på Falkenbergs SurfKlubbs Hemsida som för tillfället håller på att konstrueras.

/ Jakob J

• alesand

Medlem
    18 mars, 2009 vid 19:07

Det var riktigt galet att efter en dag i paradiset komma hem till 4 stjärniga hotellet, chilla i bungalowen, slänga i sig en hummer och sen få se bilder bättre än i verkligheten och förbluffas över vad man hittat på..!

Very surferish!

Grattis Anhede igen!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Årets kitebild 2008 – Nu på webben

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.